• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
فرماندار تبریز؛

نشاط اجتماعی شهروندان در خلال برنامه های فرهنگی، ستودنی است

  • کد خبر : 18989
  • 26 خرداد 1400 - 20:30
نشاط اجتماعی شهروندان در خلال برنامه های فرهنگی، ستودنی است
یاز اکو - فرماندار تبریز ایجاد فضای موثر برای نشاط اجتماعی و عمومی شهروندان را از نتایج تلاشهای نهادهای فرهنگی همچون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز دانست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو ، فرماندار تبریز در حاشیه جشن بزرگ ایران من که روز گذشته در تفرجگاه عینالی تبریز و با حضور شهروندان تبریزی برگزار شده بود خاطر نشان کرد: تلاش همه نهادهای فرهنگی در راستای ایجاد فضایی برای نشاط عمومی شهروندان است و در این راستا ضمن اینکه باید به وظایف قانونی خود کنند، باید در این حوزه خلاقیت هایی نیز به خرج دهند.
وی با قدردانی از برگزاری جشن بزرگ ایران من که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه که رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان فراهم شده است، فرصت خوبی است که بعد از مدت ها دوری شهروندان از این فضاها، زمینه برای افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود.

مهدوی اظهار داشت: این برنامه در کنار رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، به عنوان یک مطالبه از سوی نهادهای فرهنگی در حال اجراست و امیدواریم با استمرار بخشی این برنامه ها و تلاش برای برگزاری آن در ماه های آتی این فضا را برای شهروندان فراهم نماییم.
وی افزود: ما بیش از یک و نیم سال است که درگیر کرونا هستیم و این آسیب های فراوانی به لحاظ اجتماعی، فردی و خانوادگی نهاده است و تلاش برای زدودن این فضا به فرصتی بیش از این مجال های کوتاه نیاز دارد.
فرماندار تبریز با قدردانی از از متولیان برگزاری این جشن، تاکید کرد: امید است با همکاری موثر نهادهای اجرایی و دلگرمی شهروندان این برنامه ها در ماه های آتی و مناسبت های مذهبی دنبال شود و شاهد حضور گسترده شهروندان در برنامه های بعدی باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18989

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});