• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مسافران اتوبوسرانی تبریز

  • کد خبر : 19066
  • 27 خرداد 1400 - 11:45
کاهش ۴۰ تا ۵۰ درصدی مسافران اتوبوسرانی تبریز
یاز اکو - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: آمار مسافران ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه نسبت به روزهای عادی سال‌های گذشته به تناسب خطوط و مسیرها ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت:‌ آمار مسافر نسبت به ایام عادی سالهای قبل به تناسب خطوط و مسیر ها ۴۰ الی ۵۰ درصد کاهش داشته است.

ایمان غنی زاده ادامه داد: کاهش تعداد مسافران در بعضی خطوط باعث شده تامین هزینه و نیز سوخت اتوبوس برای راننده در بخش خصوصی مقرون به صرفه نباشد و کاهش درآمد و وجود تورم حاکم در قطعات و لوازم یدکی اتوبوس فشار مضاعفی را بر رانندگان ایجاد کرده است.

او با اشاره به اقدامات مستمر شرکت واحد در راستای جلوگیری از شیوع کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت : ۹۸% درصد مسافران از ماسک استفاده می‌کنند و در همه پایانه‌ها و ایستگاه‌های پرمسافر ماسک با قیمت مصوب دولتی که حدود ۱۰۰۰تومان است ارائه می‌شود و ضدعفونی اتوبوس ها نیز به صورت مستمر ادامه دارد.

غنی زاده افزود: به عوامل بازرسی در ایستگاه‌های پرمسافر اعلام کرده‌ایم که در صورت مشاهده مسافر نیازمند که امکان تهیه ماسک برایش مقدور نیست حتما ماسک در اختیارش قرار داده شود.

جابجایی روزانه ۳۰۰هزار مسافر اتوبوس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: از زمان شیوع کرونا و با توجه به محدودیت های اعمالی با کاهش تعداد مسافران در استفاده از ناوگان مواجه شده ایم به طوریکه روزانه حدود ۳۰۰ هزار نفر مسافر از خدمات اتوبوسرانی استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما همچنان به ادامه روند استفاده حداکثری مسافران از ماسک تاکید داریم البته علی رغم همه این موضوعات، حساسیت شهروندان درمقایسه با سال قبل نسبت به کرونا کاهش یافته است و فراموش نکنیم استفاده از ماسک در وهله نخست، تضمین کننده حفظ سلامتی خود فرد و در مرحله بعد، تأمین کننده سلامت سایر افراد است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});