• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
8

۴ کاندیدای ریاست جمهوری کجا رأی دادند و چه گفتند؟ +جدول

  • کد خبر : 19236
  • 28 خرداد 1400 - 16:00
۴ کاندیدای ریاست جمهوری کجا رأی دادند و چه گفتند؟ +جدول
یاز اکو - چهار کاندیدای ریاست جمهوری صبح امروز، پای صندوق های رأی حاضر شدند و رأی خود را به صندوق انداختند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرآنلاین، ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد با دستور رحمانی فضلی، وزیر کشور، زنگ انتخابات ۱۴۰۰ به صدا درآمد و رقابت ۴ کاندیدا برای فتح کرسی پاستور وارد مرحله رأی گیری از مردم شد.

ابراهیم رئیسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی نیز در ساعات ابتدایی پای صندوق رأی رفتند و ضمن مشارکت در انتخابات مردم را نیز دعوت به رأی دادند کردند.

سید ابراهیم رئیسی، اولین کاندیدایی بود که با حضور در مسجد ارشاد شهر ری، رأی خود را در صندوق رأی انداخت، عبدالناصر همتی تنها کاندیدای اصلاح طلب این دور از انتخابات هم با حضور در حسینیه ارشاد و قرار گرفتن در صف، رأی خود را به صندوق انداخت. محسن رضایی و قاضی زاده هاشمی دیگر نامزدهایی بودند که رأی شان را به صندوق انداختند.

اسامی کاندیداهاشعبه اخذ رأیاظهارات بعد از رأی دادن
         سید ابراهیم رئیسی         تهران، مسجد ارشاد شهرری *انشاالله امروز به دست مردم پیشرفت و اجرای عدالت رقم بخورد.*توصیه من به عنوان یک نامزد این است که رأی مردم حق الناس است و باید از آن مراقبت کرد و حتی یک رأی هم نباید برخلاف آنچه مردم تصمیم گرفته‌اند، باشد.*بعضی از بخش‌های کشور نیازمند تعرفه هستند و از همکاران وزارت کشور و شعب اخذ رأی تقاضا می‌کنم در این راستا تلاش کنند.*امیدوارم امانت‌داری نسبت به رأی مردم انجام شود،*انشاالله خداوند کمک کند و دولتی رقم بخورد که در جهت رفع گرفتاری مردم باشد.* من تصمیم گرفتم در اولین ساعات، رأی خود را به صندوق بیاندازم و از هرکسی که مشکلی دارد و ناامید است خواهش می‌کنم که رأی دهد و از همه مردم و جوانان با هر گویش و هر اقلیم و با هر نگاه سیاسی می‌خواهم پای صندوق بیایند و رأی خود را بیاندازند.*ناراحتی مردم حق است و به دلیل برخی از کاستی‌ها بوده اما اگر این ناراحتی دلیل شرکت نکردن باشد، اشتباه است. مردم از صندوق رأی ناراحت نباشند و در انتخابات شرکت کنند. من از همه می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند تا به نفع مردم و در جهت تغییر در وضعیت آنها اقدامات صورت گیرد.*حرف‌هایی که در انتخابات زدم برای رفع مشکلات مردم بود و برای انجام این کار شب و روز نمی‌شناسم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در نقش یک طلبه خدمتگزار مردم باشم.* تنها ایرانی بودن کافیست تا حقوق شهروندی تضمین شود. مردم حق دارند و دولت مکلف است به مردم خدمت کند. من مردم را صاحب حق می‌دانم و برای دولت وظیفه قائلم و حق را برای مردم و تکلیف را برای دولت می‌دانم و با تمام وجود در خدمت مردم خواهم بود تا مردم احساس کنند در زندگی آنها تغییر ایجاد شده است.
      عبدالناصر همتی             تهران، حسینیه ارشاد*ما به انزوای خارجی پایان خواهیم داد، مردم حق دارند با رفاه و با آرامش زندگی کنند. معیشت مردم مسئله اول من است، ان شاءالله کاری خواهیم کرد حضور مردم در صحنه بیش از پیش باشد.* اگر هم رای نیاورم باز هم در خدمت مردم و پیگیر شعارهایم خواهم بود. هر کسی که رییس جمهور شود باید توسعه و رفاه کشور را به طبقات بالاتر برساند.
محسن رضایی    تهران، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی*ملت شریف ایران، ملت امام حسین، از همه کسانی که تصمیم گرفتید رای دهید و رای دادید و رای خواهید داد صمیمانه سپاسگزارم، اما صحبت با کسانی است که با صندوق رای قهر کردند. شما حق دارید ولی مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است.* از همه شما تقاضا می کنم بیایید رای دهید و به شما قول می دهم ما به فضل الهی اقتصاد و معیشت شما را حل می کنیم. به شایعات توجه نکنید. ما محکم در صحنه هستیم و به فضل الهی از امسال تحولات بزرگی در اداره کشور شروع خواهد شد. از همه مردم عزیز تقاضا می کنم بیایید پای صندوق رای. اداره زندگی شما برای ما مهم است. حضور شما در انتخابات باعث تقویت اقتدار و امنیت ایران خواهد شد و شما با حضور در صحنه به آینده فرزندان و خودتان رای می دهید و نقش موثری در ساختن این کشور دارد.*من محسن رضایی به عنوان سرباز وطن دست تک تک شما را می بوسم که حماسه بزرگ تاریخی می آفرینید. قول من به مردم سربازی است، از جنس سلیمانی و باکری ها است. قول من این است که به تمام حرف هایی که زدم عمل خواهم کرد. مطمئن باشید من بیشتر از آن عمل خواهم کرد. مسئله یارانه ۴۵۰ هزار تومان، مسئله حقوق خانم های خانه دار که در رنج هستند، مسئله مسکن با زمین ارزان از سوی دولت و وام های ۵۰ ساله، کسب و کار های خانگی  حداقل مسائلی است که من دنبال خواهم کرد.*معتقدم ما باید اقتصاد را از خانه شروع کنیم تا به تولید ثروت برسیم به همه قول هایی که دادم عمل خواهم کرد. مردم ایران هر تصمیمی که بگیرند بنده دست آنان را خواهم بوسید و به عنوان سرباز وطن تا آخرین قطره خون از ملت ایران و نظام اسلامی دفاع می کنم.*در صورتی که ملت به من اعتماد کنند بنده از همه توانایی های کشور چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، برادران اهل سنت، اقوام ایرانی استفاده خواهم کرد. باید بسیج عظیمی به وجود بیاوریم تا تحولات بزرگ رقم بزنیم. کشور را نمی توان با قطار کوچک جلو برد. قطار حرکت باید بزرگ شود تا همه ملت ایران در آن جای گرفته و بتوانیم این عقب ماندگی ها را جبران کنیم. بنده از همه کسانی که دست در وضعیت کنونی نداشته و عامل اصلی وضعیت کنونی نیستند حتما استفاده خواهم کرد.* این دروغ بزرگی است که برای تامین منابع یارانه ۴۵۰ هزارتومانی بنزین را ۱۰ هزارتومان خواهم کرد. قیمت بنزین و گازوئیل در دولت من به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد. برای دادن یارانه ها و حقوق خانم های خانه دار از منابعی غیر از فراورده های نفتی استفاده خواهم کرد. قیمت ارز را تثبیت خواهیم کرد. مسئله برجام باید به سرعت حل شود. ما از آمریکایی ها و اروپایی ها خواهیم خواست در اسرع وقت به تعهدات خود برگردند و تغییری در ساز وکار قبلی ندهند تا بتوانیم تعامل بهتری در روابط بین الملل داشته باشیم.
    امیرحسین  قاضی زاده هاشمی       مشهد، حرم رضوی *مردم حساسیت موضوع را درک می‌کنند تا رییس جمهوری با پشتوانه رای مردمی، بسیاری از مشکلات را حل کند و به نتیجه برساند.*در نخستین ساعات آغاز فرایند رای‌گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب و قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود مشارکت در انتخابات امروز افزون بر ۵۰ درصد باشد.*حضور در رای‌گیری امروز را تکلیف شرعی است من بهترین مکان برای انداختن رای به صندوق انتخابات امروز را حرم امام رضا (ع) دیدم تا با توسل به امام هشتم (ع) این رای برکت یابد و دولت سالم روی کار آید.
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19236

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});