• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد:

انجام اقدامات خوب در زمینه فعالیت مجدد واحدهای راکد در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 20216
  • 05 تیر 1400 - 20:45
انجام اقدامات خوب در زمینه فعالیت مجدد واحدهای راکد در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در زمینه فعالیت مجدد و بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد اقدامات بسیار خوبی در استان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حبیب امین زاده در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، برنقش مهم این قوه در رفع موانع تولید تأکید کرد و گفت: در سال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها “، سازمان صمت استان براساس برنامه های محوری ابلاغی، تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و با تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها تحقق اهداف تعیین شده را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به هم افزایی و تعامل تمامی دستگاه‌های متولی در بهبود روند تأمین، توزیع و نظارت بر اقلام معیشتی، افزود: علی‌رغم این‌که در برخی از کالاها تولیدکننده نیستیم، ولی توانستیم در سایه همکاری‌ های سازنده نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم.

وی با بیان این‌که شورای هم خانواده صمت استان در جلسات مستمر چالش های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه را مورد ارزیابی قرار می دهند، تصریح کرد: با توجه به یکی از اولویت های استانی در مباحث معدنی شاهد اقدامات خوبی بودیم و حمایت از تولید از سوی مدیران عالی شورای قضایی استان در یک سال گذشته شایسته تقدیر است.

خلیل اللهی، رئیس کل دادگستری استان نیز در ادامه این دیدار با تأکید بر اینکه در کنار تمامی صنوف و واحدهای تولیدی هستیم، گفت: واحدهای تولیدی از منظر ایجاد اشتغال ، تولید ثروت و ارزآوری برای کشور اثرات مثبت اقتصادی را رقم می‌زنند.

وی با اشاره بر این‌که ایجاد صنایع معدنی در کنار توسعه معادن باید جدی گرفته شود، ادامه داد: حقوق استان از محل منابع معدنی باید احقاق شود.

 در این دیدار جمعی از معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیران سازمان‌های مردم نهاد مانند خانه صنعت و معدن و اتاق اصناف استان، امین زاده را همراهی می کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});