• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

مشکلات پیست اسکی سهند برطرف می‌شود

  • کد خبر : 20226
  • 06 تیر 1400 - 8:30
مشکلات پیست اسکی سهند برطرف می‌شود
یاز اکو - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: این اداره کل از راه‌های قانونی به دنبال رفع مشکلات و استانداردسازی پیست اسکی سهند است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، ایوب بهتاج افزود: بدو ورودم به آذربایجان شرقی دستور دادم تا برای سند این مکان ورزشی اقدام شود که متاسفانه متوجه شدیم مالکیت پیست با اداره منابع طبیعی استان است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل در ابتدا قصد داشت با همکاری یک بخش خصوصی پیست اسکی سهند را به یک پیست استاندارد تبدیل کند که با اطلاع از مالکیت آن تا به الان به دنبال حل مشکل این مکان ورزشی از طریق راه کار های قانونی بوده و در این خصوص جلسلاتی نیز در استانداری برگزار شده است.  

بهتاج با اشاره به قوانین خاص واگذاری و مشارکتی اداره منابع طبیعی عنوان داشت: قبلا پیست اسکی سهند به یک شرکت خصوصی واگذار شده است که به رغم عدم فعالیت، این شرکت ادعای مالکیت پیست را نیز دارد.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تنها به عنوان بهره بردار پروژه و نه مالک پیست، هیچ بهره مالی نداشته و ندارد، توضیح داد: شرکت مذکور وظیفه استاندارد کردن مساحت پیست و تجهیز آن را بر عهده داشته که تا به الان این مهم صورت نگرفته است.

بهتاج اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی آمادگی خود را در حل مشکل پیست اسکی سهند اعلام می کند تا هر چه زودتر این پیست در اختیار اسکی بازان استان و عموم شهروندان قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});