• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5
رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان تاکید کرد

بازشماری آراء شورای شهر تبریز منوط به صدور مجوز از سوی هیأت نظارت آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 20517
  • 08 تیر 1400 - 8:45
بازشماری آراء شورای شهر تبریز منوط به صدور مجوز از سوی هیأت نظارت آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان تبریز گفت: بازشماری آراء شورای شهر تبریز منوط به صدور مجوز از سوی هیأت نظارت آذربایجان شرقی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسین اسماعیلی اظهار کرد: بعد از اتمام تطبیق آراء شورای اسلامی شهر تبریز، هیات اجرایی برای مشخص شدن نتایج قطعی پیشنهاد بازشماری آراء صندوق های دستی را مطرح کرد. 

 وی ادامه داد: ما بعنوان هیات نظارت شهرستان موافقت خود را با این موضوع اعلام کردیم اما انجام این کار منوط به صدور مجوز از طرف هیات نظارت بر انتخابات استان بوده و در صورت صدور مجوز از سوی هیات نظارت استان امر بازشماری انجام خواهد شد.

وی درخصوص درصد های مطرح شده در خصوص صندوق ها نیز گفت: میزان درصد صندوق ها مشخص نیست و ۵ درصدی که مطرح شده است، خیلی زیاد است در حالیکه فقط صندوق های دستی و نیمه دستی باز شماری خواهد شد.

اسماعیلی متذکر شد: بطور مثال در بعضی از شعب تنها یک برگ به صورت دستی اخذ شده و مابقی به صورت الکترونیکی اخذ شده است و این تک برگ نیز جزو صورتجلسه های دستی است لذا آرایی که دستی و نیمه دستی هستند، باز شماری خواهد شد تا نظر و رای دقیق مشخص شود.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهرستان تبریز خاطرنشان کرد: در همین راستا با آقای جعفر راستی رئیس هیات نظارت استان تماس گرفتیم و گفتند که فعلا در تهران هستند و باید بعد از بازگشت از تهران این موضوع را بررسی کنیم که ما در مورد ضرورت این کار و وجود التهاب در جامعه و اینکه همه منتظر نتایج قطعی هستند، اهمیت این موضوع را تبیین کردیم.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: به محض اینکه از طرف هیات نظارت استان مجوز بازشماری آراء صادر شود، هیات های اجرایی و نظارت شهرستان آمادگی لازم برای بازشماری آراء صندوق های دستی و نیمه دستی دارند و این کار انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});