• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

سند ارتقا وضعیت زنان استان آذربایجان‌شرقی/ تسهیلات کارآفرینی و مشاغل خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار

  • کد خبر : 20848
  • 10 تیر 1400 - 15:00
سند ارتقا وضعیت زنان استان آذربایجان‌شرقی/ تسهیلات کارآفرینی و مشاغل خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار
یاز اکو - مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به تدوین سند ارتقا وضعیت زنان استان آذربایجان شرقی، در زمینه آموزش و بهداشت و سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی و کاهش خشونت و طلاق گام های موثرتری برداشته شده است و امیدواریم بیش از پیش شاهد بهبود وضعیت زنان و خانواده استان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، رقیه صادق‌زاده امروز در جلسه کار گروه زنان و خانواده شهرستان آذرشهر اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌هایی که در این شهرستان وجود دارد، بانوان می‌تواند کارهای بزرگی در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی انجام دهند و خوشبختانه این شهرستان از نظر وضعیت عفاف و حجاب و فعالیت سمن های حوزه زنان و خانواده و فعالیت‌های اجتماعی در رتبه خوبی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به تدوین سند ارتقا وضعیت زنان استان آذربایجان شرقی، در زمینه آموزش و بهداشت و سلامت و کاهش آسیبهای اجتماعی وکاهش خشونت و طلاق کام های موثرتری برداشته شده است و امیدواریم بیش از پیش شاهد بهبود وضعیت زنان و خانواده استان باشیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری در ادامه با اشاره به اجرای طرحهای توانمند سازی بانوان در سطح استان از ارائه تسهیلات کارآفرینی و مشاغل خانگی ویژه زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست در سالهای اخیر خبر داد.

پرداخت تسهیلات ۵۰ الی ۵۰۰ میلیون ریال برای زنان سرپرست خانوار

زاهد محمودی فرماندار شهرستان آذرشهر نیز در این نشست ،گزارشی از فعالیت زنان شهرستان ارائه و به اشتغال بانوان اشاره نموده و گفت: با پیگیریهای بعمل آمده، دفتر نمایندگی بنیاد برکت در شهرستان بصورت مستقل ایجاد شده و تسهیلات ۵۰ الی ۵۰۰ میلیون ریال برای بانوان سرپرست خانوار با کارمزد قرض الحسنه قابل پرداخت خواهد بود.

در پایان از دو نفر از دختران نمودنه و موفق شهرستان خانم مینا حسن پور رتبه اول ریاضی در المپیاد آسیا و خانم سحر قربانپور نویسنده کتاب بی صدا فریاد کن تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});