• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7
معاون آموزشی وزیر علوم:

دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی ۹۸ و ماقبل آن تا مهرماه واکسینه می‌شوند

  • کد خبر : 21179
  • 14 تیر 1400 - 8:45
دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی ۹۸ و ماقبل آن تا مهرماه واکسینه می‌شوند
یاز اکو - معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ورودی‌های سال ۹۸ و ماقبل آن تا مهرماه ۱۴۰۰ برای حضور در دانشگاه واکسینه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی خاکی صدیق درباره واکسیناسیون دانشجویان اظهار داشت: در راستای مصوبات جلسات این وزارتخانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگروهی برای واکسیناسیون دانشگاهیان تشکیل شد و طبق قول وزارت بهداشت، استادان و کارکنان دانشگاه ها به دلیل این که تعداد آنها نسبت به دانشجویان کمتر است از مردادماه واکسن دریافت می کنند.

وی درباره واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم گفت: برای اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان، یک کارگروه در معاونت آموزشی وزارت علوم تشکیل شد و این موضوع با نظر دانشگاه ها در حال بررسی است. با اولویت بندی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، واکسیناسیون آنها از شهریورماه آغاز می شود.

خاکی صدیق خاطرنشان کرد: این کارگروه مشخص می کند چه دانشجویانی در تحصیلات تکمیلی اول مهرماه برای حضور در دانشگاه واکسینه شوند. در این زمینه اولویت با دانشجویان دکتری و بعد از آنها دانشجویان کارشناسی ارشد است.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به طور طبیعی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که ورودی های سال تحصیلی ۹۸ به قبل هستند باید در اولویت واکسیناسیون باشند؛ امیدواریم با برنامه ریزی وزارت بهداشت، این اقدام هر چه زودتر عملیاتی شود.

واکسیناسیون دانشگاهیان پیش از این اعلام شده بود که از مهرماه و واکسیناسیون دانشجویان از شهریورماه آغاز می شود؛ نوع واکسن را وزارت بهداشت اعلام می کند.

آموزش های الکترونیکی دانشگاه ها از اسفندماه ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا مجازی شده است اما بعد از سه ترم برگزاری غیرحضوری کلاس ها، وزارت علوم بر آن است آموزش های حضوری دانشگاه ها را از مهرماه دوباره فعال کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});