• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

لزوم همسان‌سازی لباس بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 21180
  • 14 تیر 1400 - 9:00
لزوم همسان‌سازی لباس بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - مدیرکل زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: انتظار داریم با نظر مساعد مدیران استانی، لباس و پوشش بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، ادارات و شهرداری های استان همسان سازی شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، رقیه صادق زاده در جلسه کارگروه عفاف و حجاب استان به تبیین برنامه های هفته گرامیداشت عفاف و حجاب در استان پرداخت و گفت: امیدواریم دستگاه های اجرایی، نهایت همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار، آذربایجان شرقی از جمله استان های برتر در زمینه عفاف و حجاب است ولیکن باید با همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر و مشارکت مردمی، به وضعیتی ایده آل برسد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی برای نهادینه شدن هرچه بیشتر عفاف و حجاب در جامعه عنوان کرد: بهترین پاسخ به شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان، تلاش برای تقویت بنیان خانواده و بهره گیری از اساتید و گروه های موثر جامعه برای مبارزه با رویدادهایی همچون چهارشنبه‌های سفید است.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همچنین از افزایش بازدیدهای نظارتی اعضای کارگروه عفاف و حجاب استان از دستگاه های اجرایی و ادارات خبر داد و عنوان کرد: این بازدیدها از این پس با استمرار بیشتری انجام می شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، صادق زاده همچنین خواستار همسان سازی لباس بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی، ادارات و شهرداری های استان شد و ادامه داد: امیدواریم مدیران دستگاه های اجرایی در این زمینه همکاری های لازم را انجام دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});