• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است

  • کد خبر : 21342
  • 15 تیر 1400 - 8:46
تامین هزینه‌های ازدواج و اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانان است
یاز اکو - با حضور مدیر کل امور زنان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی و مدیر عامل موسسه خیریه شمس، جمعی از اعضای موسس ایران تیم و خانواده‌های زوجین، جشن ازدواج ۱۱ زوج معلول در استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، رقیه صادق زاده، مدیر کل امور زنان  و خانواده استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به عروس و دامادها و خانواده‌هایشان از بانیان این مراسم قدردانی کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های امروزه کشورمان، تشکیل خانواده برای جوانان، اشتغال زایی، تامین هزینه‌های ازدواج و… است که امیدواریم با همت و تلاش این موسسات خیریه بتوانیم در راستای حل مشکلات گام موثرتر برداریم.

محمد نوری زاده، موسس خیریه شمس نیز ضمن تبریک به عروس دامادها، گفت: ترویج ازدواج آسان، کاهش سن ازدواج و حمایت از خانواده زوج‌های جوان جزو اهداف و برنامه‌های ثابت موسسه خیریه شمش است.

وی تصریح کرد: این موسسه علاوه بر تامین هزینه‌های ازدواج افراد بی بضاعت در کل کشور زمینه‌های مختلف از جمله آزادی زندانی، پخش غذای گرم در مناطق محروم، اشتغال زایی برای جوانان و زنان سرپرست خانوار و … نیز فعالیت می‌کنند. 

سیما علیپور، موسس هسته مرکزی ایران تیم نیز  در این مراسم گفت: در هسته مرکزی ایران تیم، ۱۰۰ جوان زیر ۳۵ سال مشغول فعالیت هستند و در مجموع ۵۰۰ نفر با ما همکاری دارند، بنابر این مراسم حاصل یک کار تیمی و علاوه بر اعضای تیم همه مزون دارها، مدیران سالن‌های زیبایی، گلفروشی‌ها و تمام کسانی که از طریق «اهدای تخصص»با ما همکاری دارند و در کار بزرگی انجام شده سهیم بوده‌اند. 

بر اساس این گزارش، هزینه‌های مریوط به ازدواج ۱۱ زوج معلول به همت خادمان موسسه خیریه شمس و ایران تیم در استان آذریایجان شرقی تامین شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});