• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خبر داد

تغییر ساعت کار ادارات آذربایجان‌شرقی از روز شنبه/تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه از هفته آینده

  • کد خبر : 21557
  • 17 تیر 1400 - 7:50
تغییر ساعت کار ادارات آذربایجان‌شرقی از روز شنبه/تعطیلی ادارات در روزهای پنج‌شنبه از هفته آینده
یاز اکو - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان شرقی از تغییر ساعت کاری ادارات استان از روز شنبه ۱۹ تیر خبر داد و گفت: از هفته آینده تا پایان مرداد امسال، کلیه ادارات دولتی استان روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حمیدرضا قاسم‌زاده با اشاره به مصوبه هیات دولت مبنی بر تعطیلی ادارات و سازمان‌های دولتی کشور در روزهای پنج‌شنبه تا پایان مرداد ماه، گفت: این تصمیم با توجه به کمبود برق در هفته جاری و ضرورت تامین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از سوی هیات وزیران اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های معمول ادارات مبنی بر برگزاری جلسات از پیش تعیین‌شده یا اختصاص وقت قبلی به شهروندان برای انجام امور اداری، این مصوبه از هفته آینده در استان اجرا می‌شود و ادارات استان فردا، ۱۷ تیر دایر خواهند بود.

وی هم‌چنین با اشاره به این‌که هیات وزیران در خصوص ساعت کار ادارات نیز به استانداران اختیار داده است، افزود: بر این اساس تصمیم گرفته شد از روز شنبه ۱۹ تیر تا پایان مرداد، ادارات استان از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر فعالیت داشته باشند.

قاسم‌زاده تاکید کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی در مصرف بهینه انرژی تمامی تلاش خود را به کار گیرند و در حد امکان از ژنراتور داخلی برای تامین برق مصرفی خود استفاده کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی هم‌چنین گفت: شیوه‌نامه نحوه فعالیت ادارات در شرایط کرونایی، هم‌چنان به قوت خود باقی است و حضور کارمندان در ادارات براساس این شیوه‌نامه و متناسب با رنگ‌بندی شهرها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21557

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});