• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

تولیدکنندگان دوباره شوینده‌ها را گران کردند/ افزایش ۲۷ درصدی قیمتها

  • کد خبر : 21791
  • 19 تیر 1400 - 15:00
تولیدکنندگان دوباره شوینده‌ها را گران کردند/ افزایش ۲۷ درصدی قیمتها
یاز اکو - درحالی تولیدکنندگان مجوز افزایش ۲۵ درصدی قیمت محصولات شوینده را در اواسط خردادماه گرفته بودند که امروز راضی به این درصد نبوده و محصولات خود را تا ۲۷ درصد گران کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تسنیم، اواسط خردادماه امسال بود که انجمن تولیدکنندگان محصولات شوینده در ابلاغیه ای اعلام کرد با توجه به افزایش هزینه های مواد اولیه وسایر نهاده های تولید قیمت مایع دست شویی، مایع ظرفشویی، پودر و مایع لباسشویی و صابون ۲۵ درصد گران خواهد شد در آن مقطع اعلام کردند حداکثر تخفیف مجاز برای محصولات پودرهای لباسشویی دستی و ماشینی و صابون ۱۰ درصد و سایر الاهای اساسی از جمله مایع دستشویی مایع ظرفشویی شامپو ۱۵ درصد است.

در حال حاضر بیش از یک ماه از ابلاغ این مصوبه به کارخانجات تولیدی می گذرد اما نکته مهم اینجاست برخی از کارخانجات به همین اعداد و ارقام نیز اکتفا نکرده و محصولات خود را بیش از ۲۵ درصد گران کرده اند.

به عنوان نمونه، یکی از شرکتهای شوینده پودر ماشین لباسشویی ۴۸۰ گرمی پودرشوینده، پودر ۴۸۰ گرمی لباسشویی که قبلا ۱۲۵۰۰ تومان بود با قیمت ۱۵۸۰۰ تومان به فروش می رساند که این رقم نشان از افزایش ۲۷ درصدی قیمت این محصول توسط تولیدکننده دارد.

البته در سایر کالاها نیز گویا تولیدکننده ها خواستار افزایش بیشتر قیمتها هستند و در مکاتبات خود رایزنی لازم را برای اخذ مجوز جدید افزایش قیمتها انجام می دهند. اما نکته مهم اینجاست که تعدادی دیگر بدون هیچ هماهنگی قیمت محصولات خود را افزایش دادند و در این شرایط هنوز برخوردی با آنها صورت نگرفته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21791

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});