• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8
دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان:

واقعیتی که نمی‌توان انکار کرد؛ سردخانه‌ها از جنازه پر شده است

  • کد خبر : 21976
  • 20 تیر 1400 - 19:00
واقعیتی که نمی‌توان انکار کرد؛ سردخانه‌ها از جنازه پر شده است
یاز اکو - وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است، هر روز شاهد فوت بیش از ۲۰ بیمار کرونایی هستیم، دادستان زاهدان می‌گوید: وزیر بهداشت باید به صورت غیرمحسوس نیروهایی را داخل بیمارستان‌هایی بفرستد تا بداند حرف مردم درست است یا اظهارات مسئولان زیرا مردم گلایه از کمبود اکسیژن و ضعف بهداشت دارند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است، هر روز شاهد فوت بیش از ۲۰ بیمار کرونایی هستیم، دادستان زاهدان می‌گوید: وزیر بهداشت باید به صورت غیرمحسوس نیروهایی را داخل بیمارستان‌هایی بفرستد تا بداند حرف مردم درست است یا اظهارات مسؤولان زیرا مردم گلایه از کمبود اکسیژن و ضعف بهداشت دارند. وضعیت سیستان و بلوچستان همچنان قرمز و بحرانی است، هر روز شاهد فوت بیش از ۲۰ بیمار کرونایی هستیم.

شهرهای زاهدان، چابهار، ایرانشهر، زابل به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت قرمز است و روزانه افزون‌بر دو هزار و ۳۰۰ تست کرونا در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود که حدود ۳۹ درصد آنان مثبت است.

به گفته مسئولان، افزون بر ۹۰ درصد موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان از نوع جهش یافته انگلیسی و دلتا است. ۶۰ درصد از مبتلایان به کرونا در سیستان و بلوچستان سن بین ۳۰ تا ۶۰ سال دارند این یعنی جوانان در معرض خطر هستند و باید هر چه زودتر واکسیناسیون همگانی در این استان آغاز شود. کمبود تجهیزاتی از جمله دارو و کیت تشخیص کرونا صدای کادر بهداشت و درمان را در آورده است به طوری که در سامانه فارس من خبرگزاری فارس هم سوژه را ثبت کرده و خواستار توجه مسؤولان کشوری به این استان شده‌اند.

در بخشی از این سوژه که توسط کادر بهداشت و درمان ثبت شده آمده است: مشکلات اکسیژن‌ساز یک سالی است که در حال مطرح شدن است ولی مسؤولین دانشگاه به جای ترتیب اثر منتقدان را به دادگاه و پلیس فتا حواله می‌دادند. بیشتر نیروهای تأسیسات به دلیل پخش شدن گزارش خراب بودن دستگاه اکسیژن‌ساز به این نهادها فراخوانده شده‌اند البته این هم راهی برای حل کردن مساله بود که صورت مساله پاک می‌شد.

آقایان مسؤول بدانید و مطلع باشید مشکلات در حال حاضر دستگاه‌های اکسیژن‌ساز این است که به زور کپسول اکسیژن دارند کار می‌کنند چون دلیلش هم این است که این دستگاه‌ها برای آب‌وهوای این استان ساخته نشده است، ناگفته نماند در هفته گذشته چندین نوبت افت اکسیژن گزارش شده است. مورد بعدی مشکلات دستگاه‌های ونتیلاتور می‌باشد که در بخش بحران دستگاهی که به بیمار تنفس مصنوعی می‌دهد خاموش می‌شود و معلوم نیست چند نفر دچار مشکل شده و یا خواهند شد. در طب اورژانس بیشتر مانیتورهای که در آنجا موجود می‌باشد دستگاه پالس که اکسیژن خون را نشان می‌دهند پالس ندارد.

تجهیزات به قول مسؤولین کافی است بله اگر چیزی هم کافی باشد جنس با کیفیت پایین می‌باشد به عنوان مثال دستکش‌هایی که برای پرسنل تهیه شده از جنس خوبی برخوردار نمی‌باشد از دارو هم که بگوییم داروی بیمار ساعت ۸ صبح یا ۱۲ ظهر می‌باشد اما ساعت ۱۳ دارو تحویل بخش‌ها می‌گردد آن هم اگر از سر و ته اقلام درخواستی بخش‌ها زده نشود بدانید و آگاه باشید مشکلات فراوان می‌باشد.

در بخش‌های بیمارستان به دلیل عدم سیستم سرمایشی بیماران دچار مشکل می‌شوند تا انتقادی صورت می‌پذیرید مسئولین میگ‌ویند در زمان تأسیس دستگاه‌های درستی استفاده نشده خب نشده شما چه کار مثبتی در این راستا انجام دادین بفرمائید بگویید؟

آقایان مسؤول دانشگاه که مدام بیانیه می‌دهید و مشکلات را رد می‌کنید پرسنل دیگر برایشان نفسی نمانده از شدت کار تا برخورد سوپروایزرها و مسؤولین بیمارستان می‌توان نام برد، چند وقت است درخواست قطع کردن تایمکسها را جهت جلوگیری از انتقال ویروس جدید کرونا را داریم اما متأسفانه جان پرسنل برای مسؤولین بیمارستان اصلاً ارزشی ندارد!

پای دادستان هم به ماجرا باز شد

باید وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان حضور میدانی داشته باشد در زمانی که فوتی‌ها در یک شبانه روز در سیستان و بلوچستان به بیش از ۳۰ نفر و تعداد مبتلایان هم به بیش از هزار و ۲۰۰ می‌رسد، نباید شب خواب به چشم وزیر بهداشت بیاید

وزیر بهداشت باید در سیستان و بلوچستان حضور یابد

مهدی شمس آبادی با بیان اینکه دستگاه قضائی از افراد منتقد و مطالبه گر حمایت می‌کند گفت: باید وزیر بهداشت در سیستان و بلوچستان حضور میدانی داشته باشد در زمانی که فوتی‌ها در یک شبانه روز در سیستان و بلوچستان به بیش از ۳۰ نفر و تعداد مبتلایان هم به بیش از هزار و دویست می‌رسد، نباید شب خواب به چشم وزیر بهداشت بیاید.

ادامه داد: وزیر بهداشت باید به صورت غیرمحسوس نیروهایی را داخل بیمارستان‌هایی بفرستد که مردم گلایه از کمبود اکسیژن و ضعف بهداشت دارند تا بداند حرف مردم درست است یا اظهارات مسئولان.

این مقام قضائی عنوان کرد: وقتی مسئولان می‌گویند تخت خالی داریم آیا این با واقعیت انطباق دارد؟ اگر خود وزیر هم به سیستان و بلوچستان نمی‌آید، باید گروهی را میدانی و غیرمحسوس به استان بفرستد که در کل بیمارستان‌ها مشکلات را بررسی کنند و به عنوان ارباب رجوع وارد شوند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در خصوص اظهارات وزیر درباره خالی بودن تخت‌ها در استان گفت: آیا واقعاً تخت‌های بیمارستانی خالی است؟ اگر تخت‌ها خالی است چرا بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها در اورژانس بستری هستند؟

شمس آبادی اظهار کرد: اگر تخت خالی باشد بیماران را در بخش بستری می‌کنند که تخت خالی وجود ندارد، هجمه بیماران زیاد است و افراد حتی به ما مراجعه می‌کنند که بیمارمان را می‌خواهیم بستری کنیم و بیمارستان‌ها تخت خالی ندارند.

سردخانه‌ها از جنازه پر شده و واقعیتی است که نمی‌توان انکار کرد، اگر دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت می‌خواهد موفق عمل کند باید حضور میدانی و نامحسوس داشته باشد و عده‌ای قابل اعتماد را به عنوان افراد عادی وارد بیمارستان‌ها کند تا درد مردم را حتی برای پذیرش در بیمارستان بفهمند

وی ادامه داد: سردخانه‌ها از جنازه پر شده و واقعیتی است که نمی‌توان انکار کرد، اگر دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت می‌خواهد موفق عمل کند باید حضور میدانی و نامحسوس داشته باشد و عده‌ای قابل اعتماد را به عنوان افراد عادی وارد بیمارستان‌ها کند تا درد مردم را حتی برای پذیرش در بیمارستان بفهمند.

دستگاه قضائی از افراد منتقد و مطالبه گر حمایت می‌کند

این مقام قضائی در خصوص انتقاد از وضعیت بهداشت و درمانی استان و رسیدگی در بیمارستان‌ها و عدم وجود تخت خالی گفت: دستگاه قضائی همیشه نقد و مطالبه گری مردم را در رأس امور خود قرار داده و پذیرای نقد سالم است، اگر نقدی شود که مستند باشد و باعث تخریب نشود حتماً از فرد منتقد دفاع می‌کنیم، زیرا نقد باعث رشد می‌شود، اگر از مجموعه بنده نقد شود آن را رفع می‌کنم، زیرا ممکن است اشرافی نداشته باشم و آن نقیصه تا مدت‌ها باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اگر موضوع صحت داشته باشد، نقد سازنده و مطالبه گری باشد حتماً از آن افراد منتقد دفاع می‌کنیم و دستگاه قضائی هم به دنبال مطالبه گری است.

شمس آبادی اظهار کرد: ریاست وقت قوه قضائیه دستوراتی را در زمینه ترک فعل ابلاغ کرده بود، ما هم با توجه به بحران کرونا در سیستان و بلوچستان به وزیر بهداشت هشدار دادیم که دو تن از معاونان وزیر بعد از آن وارد استان شدند.

وی ادامه داد: از دیگر سو، سپاه پاسداران، ارتش، بنیاد برکت وارد کار شدند و امکانات خوبی به استان گسیل شده است، اما باز هم می گویم کادر درمان باید تقویت شوند تا آنها خسته نباشند و فشار کار بر روی آنها نباشد تا بازدهی کار بالا رود و خدماتی که بیماران می‌گیرند بهبود یابد.

افرادی که دستور بستری دارند آیا در بیمارستان پذیرش می‌شوند؟

این مقام قضائی بیان کرد: ما به عنوان قوه قضائیه هم زمانی که مشکلات درمانی اعلام می‌شود ورود می‌کنیم، مثلاً اعلام شده افت اکسیژن وجود دارد و دادیار حقوق عامه ما در محل حضور می‌یابد و موضوع بررسی می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این اوضاعی که میزان پذیرش مریض چهار تا پنج برابر گذشته شده است، باید همه پای کار بیایند زیرا امکانات اولیه بیمارستان کفاف نمی‌دهد و همه ارگان‌ها باید کمک کنند.

شمس آبادی گفت: بازدیدهایی انجام دادیم و از ارگان‌های دیگر تخت‌های سیار اضافه شده است، دستگاه‌های ۳۰ تنی اکسیژن ساز جدید نصب شده تا افت اکسیژن جبران شود.

وی تصریح کرد: در این اوضاعی که هجمه بیماران به دلیل عدم رعایت زیاد است و با توجه به اینکه متأسفانه به دلیل عدم اطلاع و عدم پذیرش بیماری دیر به بیمارستان می آیند، برخی از بیماران در اورژانس فوت می‌کنند و زمانی به پزشک مراجعه می‌کنند که از حال می‌روند و بیش از ۷۰ درصد ریه آنها درگیر شده است.

این مقام قضائی اظهار کرد: این موارد نیاز به آگاه سازی و هشدار جدی از سوی رسانه‌ها دارد، اگرچه برخی از موارد احساسات را جریحه دار می‌کند اما در این گونه موارد باید پخش شود تا مردم شدت بیماری و مرگ را ببیند و رعایت کنند.

وی اظهار کرد: اگر شما می‌خواهید ببینید فردی که گزارش داده است درست می‌گوید یا نه، با دوربین وارد بیمارستان شوید، در اورژانس افرادی که برای بستری مراجعه می‌کنند آیا با وجود دستور پزشک، بیمارستان آنها را پذیرش می‌کند؟ خبرنگاران می‌توانند این موضوعات را مطالبه گری کنند.

نماینده مجلس: تخت‌های بیمارستان‌های کلنگ‌زنی شده را در آمار لحاظ کرده‌اند!

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در لایو اینستاگرامی اش که با محوریت کرونا و واکسیناسیون همگانی برگزار شد، گفت: فرق خیلی بیشتر از فقر به انسان آسیب می‌زند، متأسفانه رویکرد وزارت بهداشت خیلی مبتنی بر عدالت نبوده است، علی رغم هشداری که داده بودیم، عمده چالش‌ها را در سیستان و بلوچستان داریم.

وی ادامه داد: قبل از موج جدید کرونا خدمت وزیر بهداشت رسیدم و خواهش کردم که یکبار بیاید و از نزدیک وضعیت چابهار، دشتیاری، نیکشهر، قصرقند و کنارک را ببیند، خیلی از مسئولان دولتی عادت کرده‌اند که به جای جواب دادن به سوال، صورت آن را پاک کنند، نمکی باید بیاید و از نزدیک شرایط را ببیند.

تخت‌های بیمارستان‌های کلنگ زنی شده را در آمار لحاظ کرده‌اند

سعیدی اضافه کرد: جان بابایی، معاون وزارت بهداشت هفته گذشته به شمال سیستان و بلوچستان رفت، یکشنبه پیش رو به همراه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان به چابهار می‌آید که ضرورت دارد، شخص وزیر بهداشت هم بیاید و غیر واقعی بودن آماری را که به آنها ارائه می‌شود، از نزدیک ببیند.

وی اظهار کرد: احتمال می‌دهم بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی که کلنگ احداث آن را به زمین زده‌اند، جزو تخت‌های بیمارستانی لحاظ کرده‌اند، وگرنه این آمار با واقعیت‌هایی که مردم جنوب استان می‌بینند زمین تا آسمان تفاوت دارد، به نظر می‌رسد زمان اینکه صورت سوال‌ها پاک شود، تمام شده است.

در جنوب استان فقط یک متخصص عفونی حضور دارد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: سرانه تخت بیمارستانی در کشور به ازای هر هزار نفر ۱.۸ است، بر این مبنا باید در سواحل مکران از پهنه جاسک تا راسک هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی باید می‌داشتیم اما چیزی حدود ۳۰۰ تخت داریم، آیا این کمبود بلواست؟ اینکه در جنوب استان فقط یک متخصص عفونی فعالیت دارد، یا بخش عفونی وجود ندارد در حالی که خط مقدمه جبهه بهداشتی هستیم، آیا این سیاه نمایی است؟

وی ابراز امیدواری کرد: وجدان‌های بیدار واقعیت‌ها را ببیند و مقداری تلنگری بر این وجدان‌ها زده شود، روز یکشنبه با معاون درمان از نزدیک بازدید خواهیم داشت و باطل بودن ادعای همه مدعیان ثابت خواهد شد.

سعیدی اذعان کرد: کم کاری فقط مربوط به وزارت بهداشت نیست، بسیاری از نهادهایی که متولی توسعه هستند، نقش بایسته خود را ایفا نکردند، انتظار بر این بود بنادر و دریانوردی و به ویژه منطقه آزاد از ابتدای تشدید پیک جدید کرونا نقششان جدی تر باشد که متأسفانه این گونه نبود، البته با توجه به پیگیری‌های انجام شده، پنجشنبه گذشته تصمیم‌هایی گرفته شد.

وی تصریح کرد: مجموعه‌ای تحت عنوان غربالگری بیماران سرطانی در بیمارستان امام علی (ع) چابهار داریم که منطقه آزاد بخشی از آن را تجهیز کرده بود، متعهد شدند تا یکشنبه به طور کامل تجهیز شود تا کسانی که برای دریافت دارو مراجعه می‌کنند و نیاز به بستری دارند، از همین مجموعه استفاده کنند.

ضرورت تسریع تأمین تجهیزات و داروهای کرونایی

به گفته عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان، آنچه اهمیت دارد تسریع در تأمین تجهیزات لازم، داروی رمدسیویر، تخت‌های آی سی یو، ونتیلاتور و نظایر آن است، اعتباری را سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرده و در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب سه دانشگاه علوم پزشکی واریز شده، علاوه بر آن ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هم تجهیزاتی را ارسال کرده است و بنیاد مستضعفان هم قول داده تجهیزاتی را به خصوص به جنوب استان بفرستد.

وی گفت: وقتی مقایسه می‌کنیم، کل کمبودهایی که داریم تاریخی است و صرفاً مربوط به شرایط فعلی نیست، برخی آمار و ارقام آنقدر تکرار شده که به اندازه کافی معنا را تکان نمی‌دهد، در حالی که باید هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی در جنوب استان می‌بود، فقط ۳۰۰ تخت وجود دارد، چگونه می‌توانیم ادعا کنیم که ۴۰۰ تخت خالی داریم؟

کم کاری تاریخی وزارت بهداشت در سیستان و بلوچستان

سعیدی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مجبور شد بخش سی سی یو را به بیماران کرونایی اختصاص دهد، با این اقدام نمی‌شود گفت که تخت خالی داریم، بلکه می‌توان گفت که مردم خیلی از خدماتی را که باید، نمی‌توانند بگیرند.

وی گفت: تلاش و زحمات جهادگران سلامت در جنوب سیستان و بلوچستان جای تقدیر دارد، چراکه به اندازه چهار نفر از همکارانشان در دیگر نقاط کشور در حال کار هستند و این کمبودها و مشکلات نباید دلیلی شود برای زیرسوال بردن زحمات شبانه روزی آنها، اما این موارد نافی کم کاری تاریخی وزارت بهداشت در شیوع سویه دلتای کرونا در سیستان و بلوچستان نیست.

نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه تاریخ دقیقی برای اینکه چه زمانی تجهیزات به طور کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ندارم، اظهار کرد: بر اساس قولی که آقایان به ما می‌دهند، موارد را به مردم اعلام می‌کنیم، این باعث شده است که ما نیز مثل مسئولان وزارت بهداشت ناخواسته وعده دروغین دهیم، خداوند شر خشکسالی و دروغ را از کشورمان کم کند.

تأمین داروی رمدسیویر و ونتیلاتور خواسته ما از خیران

وی با تقدیر از همکاری خیران حوزه سلامت به دلیل ارسال تجهیزات به استان، اذعان کرد: خواهش من از کسانی که می‌خواهند در این حوزه ورود کنند، به ویژه جامعه خیران خرید داروی رمدسیویر جهت بهبودی حال بیماران و تأمین ونتیلاتور است.

کم توجهی مردم به پروتکل‌ها؛ بهانه‌ای برای وزارت بهداشت

سعیدی گفت: علمای اهل سنت به ویژه مولوی عبدالحمید برای تشویق مردم به رعایت پروتکل‌ها ورود کرده و ضرورت رعایت پروتکل‌ها را به کرات عنوان کردند، بخش مهمی از موضوع به خود ما بر می‌گردد، اما به بهانه‌ای برای وزارت بهداشت تبدیل شده، سوال این است که فرهنگ سازی چگونه اتفاق می‌افتد؟

وی تصریح کرد: خیلی شعار فرهنگی می‌دهیم، آیا منکر این هستیم که شاخص‌های آموزشی جنوب سیستان و بلوچستان فاصله نجومی با محروم‌ترین نقاط کشور دارد و بخش عمده‌ای از مردم برای تأمین آب مشکل دارند و باید به صورت سقایی آبرسانی شوند، مردم حاشیه نشین چابهار در مرادآباد و میرآباد، کمب و … از تأمین ماسک هم عاجز هستند.

سعیدی تاکید کرد: وقتی کم کاری از مجموعه وزارت بهداشت را می‌بینیم، باید بگویم که اگر خودمان بیشتر به فکرمان باشیم، با همه چالش‌ها و سختی‌ها می‌توانیم مؤثر باشیم، باید قبول کرد که تا زمانی خود را اصلاح نکنیم امکان اصلاح جامعه وجود ندارد، همه به خودمان رجوع کنیم و بپرسیم که چقدر مسئول تیره روزی‌های مان هستیم.

وی تاکید کرد: باید به وزیر بهداشت بگوییم ما ۴۰۰ که چه عرض کنم ۴ هزار تخت خالی بیمارستانی داریم و واکسیناسیون هم به طور کامل در سیستان و بلوچستان اجرا شده و هیچ مشکلی هم نداریم، دیروز هم فقط یک فرد مسن که دیابت داشت فوت کرد، شما راست می‌گوئید ولی دروغگو دشمن خداست.

وزیر بهداشت به جای استفاده از تعابیر غلط، پاسخگو باشد

سعیدی گفت: جمعه‌ای که گذشت صحبت‌هایی را از وزیر بهداشت شنیدم که باید به وی بگویم به جای اینکه به منتقدان پاسخ دهید و آنها را با بدترین و زشت‌ترین تعابیر خطاب کنید، روند واکسیناسیون را تسریع کنید و پاسخگو باشید که چرا باید از کشورهایی مثل ارمنستان و پاکستان عقب تر باشیم و حسرت آنها را بخوریم.

وی افزود: آماری که امروز هم دادند، دروغ بود با رئیس دانشگاه علوم پزشکی حتماً برخورد می‌کنم، چراکه وزیر به نقل از وی اعلام کرد که سیستان و بلوچستان گلستان است و مشکلی وجود ندارد، تا وقتی مسئله را به رسمیت نشناسیم چگونه می‌توانیم برای رفع آن کاری کنیم؟ آماری که وی داد با متوفیان دو روز اخیر زمین تا آسمان فاصله داشت.

نبود کیت تشخیص کرونا در جنوب استان و ارائه آمار دروغ

نماینده مردم چابهار در مجلس اضافه کرد: در خیلی از روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان کیت تشخیص کرونا وجود ندارد، مردم از دنیا می‌روند، بدون اینکه مشخص شود دلیل آن کرونا بوده است. با یک مقایسه‌ای بین آمار متوفیان این روزها و سال گذشته مشخص می‌شود که چه تعدادی به خاطر کرونا جان خود را از دست می‌دهند، هیچ خانواده‌ای در قصرقند، تلنگ و دشتیاری و زرآباد و چابهار و نیکشهر و کنارک و نگور و … نیست که یک بیمار نداشته باشند، آمار آقایان دروغ بوده و واقعی نیست و برای این متأسفم.

هیچ خانواده‌ای در قصرقند، تلنگ و دشتیاری و زرآباد و چابهار و نیکشهر و کنارک و نگور و … نیست که یک بیمار نداشته باشند، آمار آقایان دروغ بوده و واقعی نیست و برای این متأسفم

سعیدی با اشاره به همجواری سیستان و بلوچستان با افغانستان و پاکستان، اذعان کرد: این خطه تنها نقطه‌ای از کشور است که با پاکستان همسایه بوده و بیشترین شیوع بیماران عفونی از همین سمت و سیستان و بلوچستان خط مقدم جبهه بهداشتی کشوری است و برای آن باید تدابیر ویژه‌تری را پیش بینی می‌کردیم که این اقدام را انجام ندادیم، مردم به ما می‌گویند که شما را فرستادیم تا مشکل حل شود نه برای بیان مشکل که ما نیز باید پاسخگو باشیم.

وی اظهار کرد: سربازان گمنان امام زمان (عج) و برادران اطلاعات سپاه به نوعی رصد می‌کنند آنها هم می‌گویند آمار واقعی با آمار اعلامی متفاوت است.

به عنوان کوچک‌ترین عضو جامعه پزشکی دعوت می‌کنم به جای لایو گذاشتن از این بخش و آن بخش و بیمار لاکچری تشریف بیاورند، سیستان و بلوچستان هنر خودشان در کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی را به نمایش بگذارند.

جهانپور: به جای لایو گذاشتن تشریف بیاورید سیستان و بلوچستان

کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در صفحه توئیتری خود نوشت: به عنوان کوچک‌ترین عضو جامعه پزشکی دعوت می‌کنم به جای لایو گذاشتن از این بخش و آن بخش و بیمار لاکچری تشریف بیاورند، سیستان و بلوچستان هنر خودشان در کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی را به نمایش بگذارند.

در ادامه این مطلب آمده است، اینجا شاید به اندازه بریدن کیک تولد، فلان قرص بهمان شرکت داروسازی نان ندارد، اما برای عکس و لایو و …، زمان و مکان مناسب دارد.

در متن این توئیت همچنین بیان شده؛ یکی دو ماه از شمال شهر و بیمارستان خصوصی دل بکنید، نیاز نیست فریاد بزنید و کمدی دایه دلسوزتر از مادر بازی کنید، یکی دو ماه مهمان مردم سیستان و بلوچستان و … باشید، سفره این مردم رنگی نیست، ولی جانشان کم بهاتر از سلبریتی ها نیست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});