• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت:

نحوه مصرف برق در صنایع سیمان و فولاد مشخص شد

  • کد خبر : 23024
  • 28 تیر 1400 - 16:30
نحوه مصرف برق در صنایع سیمان و فولاد مشخص شد
یاز اکو - معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم تداوم تولید در صنایع مختلف کشور، گفت: مصوبه نحوه مصرف برق و برنامه‌ریزی برای فعالیت صنایع سیمان و فولاد ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «سعید زرندی» با تاکید بر ضرورت استمرار تولید در حوزه‌ های مختلف صنعتی و معدنی و اهمیت سیمان و فولاد در اقتصاد کشور، اظهار داشت: با پیگیری‌های وزارتخانه و به منظور حمایت از تولید در صنایع سیمان و فولاد، ستاد فرماندهی راهبری اوج بار کشور در مصوبه‌ای نحوه مصرف در این دو صنعت را ابلاغ کرد.

وی با بیان اینکه این مصوبه، بازه زمانی و میزان فعالیت صنایع سیمان و فولاد را از روز دوشنبه (۲۸ تیرماه) تا یکشنبه (سوم مرداد ماه) را تعیین کرده است، خاطرنشان کرد: مقرر شد نحوه ادامه فعالیت صنایع مذکور بعد از این دوره در جلسه هفته آینده (روز شنبه ۲ مرداد ماه) بررسی و نتایج آن اعلام شود.

تمام تلاش وزارت صنعت، حمایت از بخش تولید است

زرندی همکاری حوزه صنعت درخصوص مصرف برق را مناسب دانست و افزود: تمام تلاش وزارت صنعت، حمایت از بخش تولید است و با توجه به شرایط فعلی سعی شد تا با تنظیم این برنامه، ضمن فعالیت حداکثری این صنایع، نهایت صرفه‌جویی و همکاری را با شرکت توانیر داشته باشیم.

به گفته وی، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۲۸ و ۲۹ تیرماه) صنایع سیمان از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح مجاز به فعالیت بدون محدودیت هستند و از ساعت ۸ تا ۲۴ با  ۳۰ درصد دیماند مصرفی می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند.

زرندی تصریح کرد: صنایع فولاد نیز در این ۲ روز از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح مجاز به فعالیت با ۵۰ درصد و از ساعت ۸ تا ۲۴ صرفا با ۱۰ درصد دیماند مصرفی می توانند فعالیت کنند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت تاکید کرد: با توجه به این مصوبه، صنایع سیمان از روز چهارشنبه (۳۰ تیرماه) تا یکشنبه (۳ مردادماه) بدون هیچ‌گونه محدودیت می‌توانند فعالیت تولیدی داشته باشند و صنایع فولاد نیز در این مدت با ۵۰ درصد دیماند مصرفی مجاز به فعالیت هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});