• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در کمتر از ۶ساعت در جلفا

  • کد خبر : 23034
  • 28 تیر 1400 - 18:00
رهایی گروگان و دستگیری آدم ربایان در کمتر از ۶ساعت در جلفا
یاز اکو - فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری پنج گروگانگیر و نجات مرد میانسال در عملیات ضربتی پلیس جلفا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس از تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جلفا در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده شدن یک شهروند جلفایی با قصد اخاذی، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان جلفا برای شناسایی متهم و یا متهمان و نیز آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله  عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، در کمتر از ۶ ساعت سرنخی از عاملان آدم‌ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها  که به سمت یکی از روستاهای شهرستان مرند بود را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی و پس از درگیری  با آدم‌ربایان هر پنج آدم‌ربا را که ۲ نفر آنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: آدم‌ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به ارتکاب این جرم، علت آن را اخاذی و مطالبه ۲۰۰ میلیارد ریال از فرد ربوده شده عنوان کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هر پنج متهم با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23034

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});