• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
9

مایک مک‌گلون: اصلاح بیت کوین به زیر ۳۰,۰۰۰ دلار برای رشد آن در بلندمدت ضروری بود

  • کد خبر : 23476
  • 01 مرداد 1400 - 12:45
مایک مک‌گلون: اصلاح بیت کوین به زیر ۳۰,۰۰۰ دلار برای رشد آن در بلندمدت ضروری بود
یاز اکو - طبق گفته استراتژیست ارشد کالاهای بلومبرگ مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، مشکلات فعلی بیت کوین در تلاش برای عبور از قیمت ۳۰,۰۰۰ دلار، پس از این‌که اخیراً از به زیر آن سقوط کرد، نشانه بلوغ بیشتر بیت کوین برای رشد بیشتر است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از کوین تلگراف، وی تأکید کرد: این نشانه‌ای نیست که بیت کوین در روزهای تاریک به سر می‌برد. مک‌گلون در توییت‌های قبلی خود بارها اظهار نظر کرده است که بیت کوین در مسیر رسیدن به ۱۰۰,۰۰۰ دلار در چند سال آینده است.

مک‌گلون در توییت اخیر خود به موضوع اصلاح قیمت فعلی بیت کوین را که بزرگ‌ترین ارز دیجیتال کل بازار را به زیر حمایت ۳۰,۰۰۰ دلار در ۲۰ ژوئیه (۳۰ خرداد) رساند، اشاره داشت.

او در توییت خود گفت:« مشکلات بیت کوین در کوتاه‌مدت برای سود در طولانی مدت لازم است. حضور قیمت بیت کوین پیرامون محدوده ۳۰,۰۰۰ دلاری بیشتر از این‌که یک سیگنال در جهت درنظر گرفتن روزهای تاریک برای بیت کوین باشد، یک بلوغ حمایتی در یک روند صعودی بلندمدت است. همچنین که سرکوب این صنعت و استخراج‌کنندگان بیت کوین در چین و خروج آن‌ها از این کشور به کانادا، قزاقستان و ایالات متحده، ارزش انقلابی بیت کوین را تأیید می‌کند.»

بیت کوین از آن زمان در تلاش است تا به بالاتر از سطح ۳۰,۰۰۰ دلار بازگردد و موفق به انجام آن نیز شد و اکنون به ۳۱,۵۰۰ دلار افزایش یافته‌است.

کارشناس ارشد کالاهای بلومبرگ در توئیتر خود نوشت که، در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰)، بیت کوین آماده است تا حرکت خود را به سمت بالاترین قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار از سر بگیرد.

طبق توئیت قبلی او، ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ازای هر بیت کوین طبق معیارهای بیت کوین رقمی ناچیز است.

منتقد، اقتصاددان و تحلیل‌گر برجسته بیت کوین، نوریل روبینی (Nouriel Roubini)، که به دلیل پیش‌بینی سقوط بازار وام‌های رهنی قبل از وقوع آن در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۰۹ (۱۳۸۷ و ۱۳۸۸) به دکتر دووم (Doctor Doom) نیز معروف است، اخیراً در توئیتر اعلام کرده‌است که انتظار دارد بیت کوین به زیر ۲۹,۰۰۰ دلار برسد.

وی با اشاره به دلایلی این گفته خود را توضیح داده‌است. وی در توئیت خود نوشت کسانی که در مارس (فروردین) سال جاری وارد دنیای ارزهای دیجیتال شدند اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند.

با این‌حال، او همچنین فکر کرد که آیا بیت کوین توسط طرح‌های کلاه‌برداری پمپ و تخلیه” مبتنی بر استیبل کوین (Stable coin) تتر (Tether)، که اغلب به عنوان یک ابزار نقدینگی برای خرید و فروش بییت کوین استفاده می‌شوند، تقویت می‌شود.

در ژانویه (دی) سال جاری، هنگامی که بیت کوین نیز به زیر ۳۰,۰۰۰  دلار سقوط کرد، روبینی در توییت خود نوشت که به لطف این‌که چاپ تتر از سر گرفته شده‌است بیت کوین توانست به بالای ۳۱,۰۰۰ دلار بازگردد.

عجیب این‌که، در نوامبر (آبان) سال گذشته، دکتر دووم بیت کوین را یک منبع ذخیره‌ی ارزش دانست و به نظر می‌رسید که به آن دل‌گرم شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});