• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7
فرماندار خداآفرین:

واحدهای مسکونی بالادست خمارلو باید تخلیه شود

  • کد خبر : 23638
  • 02 مرداد 1400 - 13:30
واحدهای مسکونی بالادست خمارلو باید تخلیه شود
یاز اکو - فرماندار خداآفرین با اشاره به وقوع رانش‌ زمین در برخی نقاط این شهرستان گفت: بر اساس نظر و تشخیص کارشناسان حوزه‌ زمین‌شناسی، تا زمان وصول نتیجه‌ نهایی تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی، ساختمان‌های مسکونی بالا دست شهر خمارلو که در معرض خطر رانش قرار دارند، باید تخلیه شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، علی امیری راد روز شنبه در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران با کمیته بررسی رانش های اخیر در این شهرستان افزود: رعایت  نکردن روند قانونی ساخت و سازها در محدوده و حریم‌ شهر در کنار خاک‌برداری‌های غیر کارشناسی و غیر اصولی، موجب وقوع رانش در دامنه‌های داخل شهر خمارلو شده است.

وی گفت: متاسفانه برخی همشهریان بدون توجه به اهمیت رعایت روند قانونی ساخت و سازها در محدوده و حریم‌ شهر، زمینه را برای رانش ها و تبدیل آن به بحرانی بزرگ را فراهم می کنند که باید جلوگیری شود.

امیری راد  افزود: شهرداری، محدوده‌ احتمال بروز رخ‌دادهای رانش را به شهروندان اطلاع رسانی کند و با افرادی که به‌صورت غیر مجاز اقدام به خاک‌برداری و ساخت و ساز در این منطقه می کنند با ابزارها و اختیارات قانونی برخورد کند.

شهرستان مرزی خداآفرین با جمعیت ۳۵هزارنفری دارای سه بخش، سه شهر،   ۲۰۴روستا و هفت دهستان است و از شمال با جمهوری آذربایجان، از جنوب با کلیبر از غرب با استان اردبیل و از شرق با جلفا همسایه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});