• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

اهمیت تکمیل زیرساخت‌ ارتباطی شهرک‌های صنعتی اردبیل

  • کد خبر : 23949
  • 04 مرداد 1400 - 15:00
اهمیت تکمیل زیرساخت‌ ارتباطی شهرک‌های صنعتی اردبیل
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به تاثیر زیرساخت‌های مخابراتی در رونق و رشد تولید، تکمیل این زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی با همکاری و تعامل با شرکت مخابرات استان شتاب می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمد اهلی امروز در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های صنعتی در تعامل با دستگاه‌های خدمت‌رسان محقق می‌شود که بر این مبنا امیدواریم تا با همکاری و تعامل مناسب با شرکت مخابرات استان اردبیل، گام مهمی در راستای مرتفع نمودن مشکلات مخابراتی شهرک‌های صنعتی استان برداریم.

وی با بیان این‌که از مجموع ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان اردبیل، شرایط لازم برای واگذاری زمین در ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی مهیا شده است، افزود: در این بین برای تمامی این ۱۵ شهرک فعال استان، امکان استفاده از زیرساخت تلفن و اینترنت اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با اقدامات انجام شده برای ۴ شهرک صنعتی استان امکانات فیبر نوری نیز اجرا شده است و برای بهره‌مندی هر چه بهتر واحدهای تولیدی از اینترنت پرسرعت، در حال رایزنی با شرکت مخابرات استان برای اتصال تعداد بیشتری از شهرک‌های صنعتی استان به این نوع اینترنت هستیم.

اهلی با تأکید بر اهمیت و ضرورت تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی و نقش موثر آن در کاهش قیمت تمام شده تولید، گفت: بر اساس تکالیف قانون، تامین آب، برق، گاز و امکانات مخابراتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تا درب ورودی واحدهای تولیدی برعهده دستگاه‌های خدمت‌رسان است که امیدواریم این قانون به‌صورت دقیق و کامل توسط این دستگاه‌ها مورد اجرا واقع شود تا شاهد رشد روز افزون در حوزه صنعتی استان و ارائه خدمات بهتر به فعالان و متقاضیان بخش صنعت باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});