• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

نتایج انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی و سرپرست شهرداری‌ها در اهر، کلیبر و هریس

  • کد خبر : 25364
  • 15 مرداد 1400 - 17:33
نتایج انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی و سرپرست شهرداری‌ها در اهر، کلیبر و هریس
یاز اکو - نتایج انتخاب هیات رئیسه‌ی ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری‌ها در شهرستان‌های اهر، کلیبر و هریس مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، با حضور اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان اهر، مراسم تحلیف اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر و هم‌چنین معرفی سرپرست جدید شهردار برگزار شد.

در این مراسم با انجام رای گیری از بین هفت عضو شورای اسلامی شهر اهر به ترتیب ابوالفضل رضایی فرد با چهار رای به عنوان رئیس، جلیل کاظم زاده با چهار رای به عنوان نائب رئیس، ایمان ایمانی با چهار رای خزانه دار و محمد تاری زاده با شش رای به عنوان منشی ششمین دوره شورای اسلامی شهر و محمد تاری زاده و شهریار عزیزی به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند و در ادامه نیز”علیرضا پورصادق” با هفت رای به عنوان سرپرست شهرداری اهر منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در شهرستان کلیبر نیز از بین اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کلیبر به ترتیب محمد زارعی‌ به عنوان رئیس، روح اله فلاح به عنوان نایب رئیس، ابراهیم ارم منشی و بابک شاهی نیز به عنوان عضو شورا و نماینده‌ شورای شهر کلیبر در شورای شهرستان منصوب شدند.

گفتنی است در انتخابات هیات رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر هریس نیز به ترتیب نعمت وقاری به عنوان رئیس، بدرالنسا خاکزاد به عنوان نایب رئیس، جعفر عبدالصمدی نماینده شورا در استان، اسماعیل صحرایی سخنگو و رحیم جعفریان نیز منشی شورا منصوب شدند و در ادامه با اکثریت آرا “اکبر دعاگویی” به عنوان سرپرست جدید شهرداری هریس انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=25364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});