• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

فرماندار تبریز: محدودیت‌های کرونایی همچنان برقرار است

  • کد خبر : 27370
  • 01 شهریور 1400 - 14:35
فرماندار تبریز: محدودیت‌های کرونایی همچنان برقرار است
یاز اکو - فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به روند رو به گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی گفت: رعایت پروتکل‌ها و نیز محدودیت‌ها همچنان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل ایرنا، بهروز مهدوی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونای شهرستان تبریز اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.

وی با اشاره به روند روبه رشد واکسیناسیون در کشور و آذربایجان شرقی گفت: واکسیناسیون جلوی ابتلا به کرونا را نمی گیرد و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

فرماندار تبریز با بیان اینکه تصمیمات قبلی ستاد کرونای شهرستان تبریز به قوت خود باقی است، خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل ها می توانند فعالیت کند و گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

مهدوی با بیان اینکه تاکسی ها و اتوبوس های واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی ها باید با سه نفر و اتوبوس ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.

وی ادامه داد: حضور کارکنان در ادارات تبریز نیز با یک سوم امکان پذیر است.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});