• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
10

مظفر سلیمانی برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد + فایل برنامه پیشنهادی

  • کد خبر : 27590
  • 03 شهریور 1400 - 12:36
مظفر سلیمانی برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد + فایل برنامه پیشنهادی
یاز اکو - مظفر سلیمانی، کاندیدای تصدی گری شهرداری تبریز، برنامه خود را به اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فایل PDF ارائه شده توسط مظفر سلیمانی در زیر قرارگرفته است، جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
soleymani
وی در پاسخ به سوال روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص بافت حاشیه نشینی که چرا تبریز نتوانست اوراق بگیرد و برنامه برای دریافت سهم دولتی از طرح باز آفرینی چیست گفت: همت استانی برای دریافت این اوراق نیاز است ولی این موضوع که نتوانستیم اوراق مشارکت بافت فرسوده و حاشیه نشینی را بگیریم همت جمعی وجود نداشت و به همین دلیل عملیاتی نشد.

وی افزود: برخلاف تبریز در مشهد موافقتنانه ها را در سفرهای استانی گرفتند.

این کاندیدای تصدی شهرداری تبریز در پاسخ به سوال دیگر روح الله رشیدی در خصوص هزینه ها برای احداث دوربین کنترل ترافیک گفت: شهرداری سهم جرایم راهنمایی رانندگی نمی‌تواند از دولت بگیرد اما با این وجود احداث این دوربین ها موجب کاهش تردد درون شهری و افزایش ایمنی می‌شود و در نتیجه ایمنی شهر بالا می رود.

سلیمانی افزود: بعضی دستگاه ها در زمینه ایمنی شهری هزینه نمی‌کنند و شهرداری به ناچار متحمل هزینه می‌شود.

وی در پاسخ به سخنان علیرضا باغبان عضو شورای شهر تبریز در این خصوص که افرادی که در حوزه مالی کار می‌کنند ریسک پذیر نیستند آیا شما هم اینگونه هستید گفت: ریسک پذیری در چهارچوب قانون دارم و هر موضوعی که راهکار قانونی دارد، را اجرایی میکنیم.

این کاندیدا افزود: برای نمونه موضوع استخدام‌ها و افزایش و کاهش حقوق های افراد ی که تبدیل وضعیت شده‌اند میتوان اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});