• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
8

یونس فاتح برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد+فایل برنامه پیشنهادی

  • کد خبر : 27593
  • 03 شهریور 1400 - 12:40
یونس فاتح برنامه خود را جهت تصدی گری شهرداری تبریز ارائه کرد+فایل برنامه پیشنهادی
یاز اکو - یونس فاتح، کاندیدای تصدی گری شهرداری تبریز، برنامه خود را به اعضا شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی شورا ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تبریز، فایل PDF ارائه شده توسط یونس فاتح در زیر قرارگرفته است، جهت مشاهده بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

fateh
وی در پاسخ به سوال غلام‌رضا احمدی نائب رئیس شورای شهر درخصوص برنامه های برای عملیاتی کردن ایده های کاهش زباله خانگی گفت: در خصوص مباحث پسماند، کاهش تولید زباله در اولویت است و در ایران برای هر نفر ۷۰۰ گرم تولید زباله وجود دارد که ۷۰ درصد آن زباله تر است که در این زمینه باید علاقمندی مردم به عدم استفاده از نایلون افزایش یابد واستفاده از کالاهای بادوام، خلق ارزش از زباله، تفکیک از مبدا باید در راس امور قرار گیرد.

فاتح در پاسخ به سوال روح الله رشیدی عضو شورای اسلامی شهر درخصوص منظور از دیپلماسی های شهری گفت: کارهای دیپلماسی شهری مثلا در موارد خواهر خوانندگی در اقتصاد نمود پیدا نکرده است که باید این موضوعات پیگیری شود و از این پتانسیل ها استفاده شود.

ایده ایجاد نیروگاه های انرژی پاک و خورشیدی

این کاندیدا در جواب روح الله رشیدی عضو شورای شهر تبریز که پرسید ایده نیروگاه برق که نوشته شده است چه ارتباطاتی با ایده های سازمان پسماند دارد گفت: نیروگاه مد نظر من نیروگاه تولید زباله نیست بلکه نیروگاه های انرژی پاک و خورشیدی مد نظرم بود با توجه به اینکه آذربایجان محل مناسبی است بازدهی مناسبی نیز دارد.

یونس فاتح در پاسخ به سوال دیگر در خصوص اینکه زباله سوزی منسوخ شده ولی ما هنوز در این سمت حرکت میکنیم شما به چه راهکاری قایل هستید گفت: در دنیا دفن بهداشتی منسوخ است اما ما دفن میکنیم که بسیار خطرناک است و متان ایجاد میکند که باید گفت در حوزه زباله اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

وی در پاسخ به سوال سید کاظم زعفرانچی در خصوص طرح کنترل آلایندگی هوا گفت: طرح ایجاد شده است و اگر طرح درست است باید اجرا شود اما اراده برای تصمیم گیری در این زمینه جدی نیست.

وی در جواب روح الله رشیدی که پرسید در زمینه حمل ونقل تراموا و ال آر تی چه برنامه هایی دارید گفت: تراموا براحتی میتوانست در صورت اجرا در شهر رفت آمد کند تراموا مبحث قابل مطالعه است و یک پنجم مترو هزینه دارد که با استفاده از تجربه دیگر کشورها میتوان در این زمینه اقداماتی انجام داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=27593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});