• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

  • کد خبر : 29304
  • 16 شهریور 1400 - 18:31
برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی معرفی شدند
یاز اکو - بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان‌شرقی پیش از ظهر امروز با معرفی 15 دستگاه برتر و تقدیر از این دستگاه‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان که عملکرد آنها در سال ۱۳۹۹ در چهار محور «خدمات برتر»، «گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور»، «شاخص‌های عمومی» و «شاخص های عمومی و اختصاصی» مورد ارزیابی قرار گرفته بود معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در حوزه خدمات برتر «دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تبریز»، ادارات کل «ثبت اسناد و املاک»، «جهاد کشاورزی» و «فرودگاه‎های استان» و شرکت «توزیع نیروی برق» مورد تقدیر قرار گرفتند.

ادارات کل «آموزش و پرورش»، «امور عشایر»، «راهداری و حمل و نقل جاده ای»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و اداره کل «امور اقتصادی و دارایی» به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر بر اساس گروه‌بندی اعلامی سازمان اداری و استخدامی کشور معرفی شدند.

در بعد شاخص‌های عمومی، ادارات کل «امور مالیاتی» و «بهزیستی» استان عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، شرکت های «آب منطقه‌ای» و «آب و فاضلاب شهری» و اداره کل «دامپزشکی» استان نیز موفق شدند در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی(کل) به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر شناخته شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=29304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});