• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

با حرف زدن مملکت درست نمی‌شود

  • کد خبر : 30005
  • 23 شهریور 1400 - 9:11
با حرف زدن مملکت درست نمی‌شود
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، کار عالمانه، مشارکت همگانی و ایمان و باور را راهکار حل مشکلات کشور دانست و گفت: نیاز است که علم و مشارکت همه اقشار و جناح‌ها را با هم داشته باشیم و ایمان و جهاد بر آنها سوار شود و در این زمان است که به اهدافمان خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شفقنا، مسعود پزشکیان با اشاره به راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار کرد: حل تمام مشکلات، اصول روشنی دارد؛ دروقع هر رشته و مشکلی یکسری کارشناس‌های متخصص در دنیا دارد؛ به عنوان مثال مسایل اقتصادی در صنعت، یک کارشناس و در کشاورزی متخصص دیگری دارد بنابراین ابتدا برای حل مشکلات کشور باید این کارشناس‌ها را پیدا کنیم. برای فوتبال ایران، مربی های خارجی می آورند که بسیار تاثیر گذار است و بدون توجه به اینکه این افراد نماز می‌خوانند یا نه و آیا اخلاقیات را رعایت می‌کنند یا نه و فقط صرف داشتن تخصص، پول کلانی را به آنها می‌دهیم اما در حوزه‌های اقتصادی این کار را انجام نمی‌دهیم.

از میان کارشناسان بهترین را انتخاب نمی‌کنیم

او در ادامه افزود: برای اقتصاد، صنعتِ کشاورزی و بسیاری حوزه‌های دیگر نه تنها از خارج کسی را نمی آوریم بلکه حتی از میان کسانی که در داخل هستند، بهترین ها را انتخاب نمی کنیم؛ در نتیجه با حرف زدن مملکت درست نمی شود. می گوییم باید جهادی عمل کنیم اما وقتی علم نداشته باشیم، جهادی عمل کردن معنایی ندارد چراکه مثلا شما که پزشک نیستید برای بیمار هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و اول باید مهارت کسب کنید. ۴۰ سال است شعار می دهیم و صبر می‌کنیم ببینیم این شعارها به کجا می رسد.

نیاز به علم و مشارکت همه اقشار برای حل مشکلات کشور داریم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر راه را درست طی نکنیم به نتیجه نخواهیم رسید، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف کشور نیاز است که علم و مشارکت همه اقشار و جناح‌ها را با هم داشته باشیم و ایمان و جهاد بر آن سوار شود. در حال حاضر دولت سیزدهم یک دست است و می توانند بدون اتهام زنی به یکدیگر برای حل مشکلات کشور قدم بردارند اما بعید می دانم با این ساختار یکدستی که درست کردند مشکلات به زودی حل شود چراکه برای حل مشکلات همه باید حضور داشته باشند.

دولت به جای آوردن سرمایه گذار خارجی، سرمایه گذاران داخلی را حفظ کند

پزشکیان در پایان خاطرنشان کرد: شرایط فعلی ما بدتر از جنگ است و در زمان جنگ از همه اقشار و گروه‌ها در بسیج حضور داشتند؛ بنابراین برای حل مشکلات کشور نیاز به همین بسیج متشکل از همه مردم داریم اما بسیاری از جوانان و کارشناسان ما متاسفانه در حال ترک کردن کشور هستند. دولت می گوید سرمایه گذار خارجی می آوریم اما من به آنها می‌گویم که اول لطف کنید سرمایه گذاران داخلی که سرمایه گذاری کرده و زحمت کشیدند را حفظ کنید بعد به فکر وارد کردن سرمایه گذار خارجی باشید.چراکه سرمایه گذار خارجی باید مطمئن باشد که پشتیبانی‌های لازم برای رشد و فعالیت آنها صورت خواهد گرفت و این اطمینان با حمایت ما از سرمایه گذاران داخلی حاصل می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=30005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});