• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال برای توسعه شهرک سلیمی تبریز هزینه شده است

  • کد خبر : 34289
  • 27 مهر 1400 - 14:34
بیش از ۱۶۸ میلیارد ریال برای توسعه شهرک سلیمی تبریز هزینه شده است
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اولویت این شرکت برای توسعه و آماده‌سازی شهرک‌های صنعتی استان گفت: در این راستا ، ۱۶۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال برای توسعه شهرک سلیمی تبریز هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبر یاز اکو به نقل از ایرنا، سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز سه شنبه با اشاره به اینکه این شهرک بزرگترین شهرک صنعتی شمالغرب کشور محسوب می شود، افزود: این شهرک در زمینی به مساحت بیش از ۴۰۶ هکتار اجرا شده است.

وی با بیان اینکه عملیات آماده سازی شهرک صنعتی شهید سلیمی در سال ۱۳۶۷ شروع و در پاییز ۱۳۶۸ به بهره برداری رسیده است، اظهار کرد: برای توسعه این شهرک،  محدوده آن به طول ۱۲ هزار و ۹۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال حفاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: برای آبرسانی به این شهرک نیز با صرف ۳۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال حدود ۱۱ هزار و ۳۵۰ متر لوله گذاری و ۳۸ هزار متر مسیرگشایی معابر انجام شده است.

صرف ۱۰۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال برای دسترسی به شهرک

نیرومنداسکویی با اشاره به اقدامات انجام شده برای دسترسی به این شهرک و تسهیل در تردد به آن، ادامه داد: در این راستا با صرف ۱۰۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال حدود ۶ هزار و ۶۰۰ متر خیابان سازی و جاده دسترسی تا مرحله ساب­گرید (پی سازی و روسازی)  ایجاد شده، ۱۱ هزار و ۲۰۰ متر جدول گذاری انجام و یک دهنه پل بر روی کانال شهید سرداری احداث شده است.

وی یادآوری کرد: خط انتقال گاز به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار حدود ۲۸ هزار و ۲۴۶ میلیون ریال در این شهرک در حال اجرا بوده و ساختمان ایستگاه گاز TBS با اعتبار پنج هزار و ۷۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شهرستان آذرشهر با برخورداری از معادن غنی سنگ و کارگاه های فرآوری آن، نیاز به ایجاد شهرک تخصصی در این زمینه دارد، گفت: در این راستا شهرک تخصصی «سنگ شهر» در زمینی به مساحت بیش از ۶۷ هکتار برای استقرار واحدهای صنعتی آماده سازی می شود.

نیرومند اسکویی افزود: در این راستا محدوده شهرک به طول چهار هزار و ۱۰۰ متر با اعتبار حدود ۳۳۰ میلیون ریال حفاری و هشت هزار متر مسیرگشایی معابر انجام شده است.

وی لوله گذاری خط آبرسانی به طول یک هزار و ۶۵۰ متر با  اعتبار بیش از چهار هزار و ۲۰۰ میلیون ریال،  خیابان سازی تا مرحله ساب­گرید به طول سه هزار و ۸۸۰ متر و جدول گذاری به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر با  اعتبار ۴۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال را از اقدامات انجام شده در این شهرک اعلام کرد.

نیرومند اسکویی یادآوری کرد: برای تامین زیرساخت های ارتباطی در این شهرک، خط کابل مخابرات به طول سه هزار متر با  اعتبار حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});