• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی خبر داد

جریمه ۲۸۰ میلیون ریالی یک واحد پخش روغن نباتی

  • کد خبر : 34291
  • 27 مهر 1400 - 14:57
جریمه ۲۸۰ میلیون ریالی یک واحد پخش روغن نباتی
یاز اکو - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از جریمه 280 میلیون ریالی یکی از واحدهای پخش به دلیل عرضه خارج ازشبکه روغن نباتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی؛  یوسف پایدار با تأکید بر تداوم اقدامات نظارتی با استفاده از ظرفیت های موجود در سامانه های جامع انبار و جامع تجارت، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده رصد سیستمی فعالین تجاری در این سامانه ها بالاخص در بخش عمده فروشی و شرکتهای پخش کالاهای اساسی مشمول ثبت در سامانه ها با جدیت دنبال می شود.

وی افزود: در فرایند بازرسی های میدانی و سیستمی از واحدهای پخش ، به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه ۱۰۰۰کیلوگرم روغن نباتی در احجام مختلف، پرونده تخلفاتی برای این واحد تشکیل و پس از طی مراحل قانونی رسیدگی، رای قطعی و جریمه به میزان ۲۸۰ میلیون ریال صادر شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان، تصریح کرد: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور، شکایات و گزارش های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});