• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

تصمیمات اشتباه در شهرداری تبریز!

  • کد خبر : 34558
  • 29 مهر 1400 - 16:00
تصمیمات اشتباه در شهرداری تبریز!
یاز اکو - رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امروز در حوزه گردشگری با مسائل و مشکلات بسیاری روبه‌رو هستیم که عمدتاً در سایه بی‌تدبیری و عدم برنامه ریزی مناسب اتفاق افتاده که باید این تصمیمات اشتباه را اصلاح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، سیدکاظم زعفرانچیلر با بیان اینکه در حوزه گردشگری باید اقدامات اساسی انجام شود گفت: وضعیت گردشگری تبریز مناسب نیست و اماکن و ابنیه های گردشگری و تاریخی باید آماده‌سازی‌ شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی قوانین و مصوبات باعث می‌شود حوزه گردشگری مغفول واقع شود، گفت: دلایلی که موجب عقب ماندگی حوزه گردشگری در تبریز شده‌است مشخص است و باید این مشکلات را رفع کنیم.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز گفت: از تمام صاحبان فکر، اندیشه و سرمایه تقاضا می‌کنیم مشکلات موجود و راه‌‌حل‌های آن‌ها را بیان کنند تا همگی باهم برای اقدامات ماندگار تلاش کنیم.

علیرضا نوای‌باغبان عضو شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلات در کوتاه مدت قابل حل هستند، گفت: برای حل برخی دیگر از مشکلات نیز نیازمند زمان هستیم که می‌توان با پیگیری مناسب آنها را حل کرد.

در این جلسه که با حضور سرمایه‌گذاران و مدیران بخش هتل داری و هواپیمایی انجام شد آخرین نیازهای حوزه گردشگری مطرح شد و مقرر شد این جلسات ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=34558

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});