• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

فرودگاه بین المللی فضولی می‌تواند۲۰۰ مسافر را در هر ساعت جابجا کند

  • کد خبر : 35173
  • 05 آبان 1400 - 8:45
فرودگاه بین المللی فضولی می‌تواند۲۰۰ مسافر را در هر ساعت جابجا کند
یاز اکو- ترمینال فرودگاه بین المللی فضولی مجهز به زیرساخت های مدرنی است که می‌تواند حداقل ۲۰۰ مسافر را در ساعت جابه جا کند.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بنکر، این فرودگاه به نام دروازه هوایی قره باغ در مدرن ترین سطح احداث شده است.

این فرودگاه ظرفیت پذیرش هر نوع هواپیما را دارد. طول باند ۳ هزار متر و عرض آن ۶۰ متر است. ترمینال فرودگاه که به زیرساخت های مدرن مجهز است، می تواند حداقل ۲۰۰ مسافر در ساعت را جابه جا کند. تمام کارهای انجام شده در اینجا مطابق با نرم ها و استانداردهای بین المللی انجام شده است. محوطه سازی گسترده ای در اطراف فرودگاه انجام شده است.

برج کنترل ترافیک هوایی مجهز به سیستم های خودکار طراحی و ساخته شده است. این امر باعث می‌شود تا پروازها در فرودگاه بین‌المللی فضولی مطابق با استانداردهای ایکائو و یاتا انجام شود. نوار نقاله حمل چمدان، سیستم صدور کارت پرواز، سالن های VIP، فروشگاه ها، رستوران ها و سایر نقاط ضروری در فرودگاه ایجاد شده است. در ترمینال این فرودگاه تمام معیارهای راحتی مسافران در کانون توجه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه چهارشنبه ۲۶ اکتبر در مراسم افتتاحیه فرودگاه بین المللی فضولی شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=35173

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});