• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
استاندار آذربایجان شرقی:

شهر سهند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

  • کد خبر : 36140
  • 11 آبان 1400 - 12:15
شهر سهند به کارگاه عمرانی تبدیل شده است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: شاهد یک حرکت جهادی در شهر سهند هستیم چرا که این شهر به کارگاه فعالیت‌های عمرانی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عابدین خرّم با حضور در شهر جدید سهند، از هفت پروژه طرح اقدام ملی مسکن در این شهر بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن در این شهر قرار گرفت.

در این بازدیدها که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز حضور داشت، با توضیحات مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و مجریان و پیمانکاران پروژه‌ها، با روند فعالیت‌های حوزه مسکن در این شهر آشنا شد.

خرّم با اشاره به اینکه امروز هیچ پروژه راکدی را در سهند مشاهده نکردیم، افزود: با اهتمام مدیریت این شهر، زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در مناطق جدیدالاحداث هم در حال تکمیل است که نشان‌دهنده عزم راسخ برای اجرای سیاست‌های دولت در حوزه مسکن است.

وی با اشاره به احداث ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها ۲۰ درصد است که از نظر زمان‌بندی وضعیت مناسبی دارند.

وی با بیان اینکه تمام پروژه‌ها تا این لحظه با آورده متقاضیان احداث شده و هنوز تسهیلات بانکی به پروژه‌ها تزریق نشده است، افزود: در شورای مسکن استان، بانک‌ها را پای کار خواهیم آورد تا کمک کنند که پروژه‌ها بدون توقف پیش برود و پیش از مهلت مقرر بتوانیم واحدها را تحویل متقاضیان دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری آذربایجان شرقی، وی همچنین پس از بازدید از پروژه‌های مسکن، از مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهر جدید سهند بازدید و از فعالان این مرکز قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=36140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});