• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

نفرات برتر جشنواره عکاسی «نگاه سبز» اسکو معرفی شدند

  • کد خبر : 37956
  • 23 آبان 1400 - 20:40
نفرات برتر جشنواره عکاسی «نگاه سبز» اسکو معرفی شدند
یاز اکو - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نفرات برتر جشنواره عکاسی « نگاه سبز» اسکو از سوی هیات داوران معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدعلی قلیزاده، روز یکشنبه در گفت و گو با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره روز گذشته برگزار شد، افزود: برای این جشنواره بیش از ۳۸۰ اثر از ۸۰ عکاس مطرح استان و شهرستان ارسال شده بود.

وی اظهار داشت: از بین آثار ارسال شده ۱۰۰ اثر به مرحله پایانی راه یافتند که این آثار توسط اساتید عکاسی متشکل از «بهمنش راد»، «آل یاسین» و «شب خیز» داوری و نفرات برتر مشخص شدند.

قلیزاده، ادامه داد: بر اساس اعلام هیات داوران این جشنواره عبداله قریشی زاده، حمیده صادری اسکویی و مهرداد صدق روحی به عنوان نفرات برگزیده و انتخاب و فرهاد زرگریان، بهاره فرامرزی، مهدی ایمانی، فریبا حسینی و مهوش نوری به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی یادآوری کرد: در این جشنواره با توجه به انتخاب شهر اسکو به عنوان شهر خلاق فرهنگ و هنر در حوزه باتیک و به پاس تهیه مستند باراما – باتیک توسط «محمدتقی برازنده» با اهدای لوح تقدیر از این اثر ارزشمند تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، اُسکو از شهرهای غربی استان آذربایجان‌شرقی در نزدیکی تبریز است و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ این شهرستان حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=37956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});