• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

ضرورت اتمام پروژه محور چاراویماق- میانه

  • کد خبر : 65300
  • 13 خرداد 1401 - 13:00
ضرورت اتمام پروژه محور چاراویماق- میانه
یاز اکو - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بر ضرورت اتمام پروژه محور چاراویماق- میانه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، سیدامیرحسین مدنی شامگاه پنج شنبه در حاشیه سفر به شهرستان چاراویماق طی گفت و گو با خبرنگاران در رابطه با وضعیت پروژه نیمه تمام جاده میاندوآب- چاراویماق اظهار داشت: بخشی از مشکلات اصلی شهرستان چاراویماق در حوزه راه‌ها است و یکی از این موضوعات جاده میاندوآب- چاراویماق – میانه است که تنها مسیر ۳۰ کیلومتری ما بین دو استان آذربایجان شرقی و غربی بقی مانده و جزو مطالبات و توقعات مردم منطقه است.

وی ادامه داد: مدت ۳۰ سال است که مردم توقع اتمام این پروژه را دارند و البته از این مسیر طولانی مسیر کمی باقی مانده و در رابطه با حوزه آذربایجان شرقی که حدود ۱۵ کیلومتر باقی مانده باید پیگیری کنیم و این درخواست رو از دولت محترم خواهیم دشت.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات حوزه راه‌ها در رابطه با راه‌های روستایی بوده که میانگین را روستایی کشور نزدیک به ۷۵ درصد آسفالت شده و در استان حدود ۶۵ درصد راه روستایی آسفالت شده است اما این میزان در شهرستان چاراویماق تقریباً نصف بوده و نشان دهنده کم توجهی به این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت شهرستان چاراویماق اما مردم خوبی که دارد، زیرساخت‌های راه روستایی با همکاری وزارت‌های مرتبط پیگیری خواهد شد.

عملیات اجرایی جاده میانه – چاراویماق- میاندوآب به دلیل مشکلات تخصیص بودجه بیش از ۳۰ سال است که نیمه تمام مانده است و در حال حاضر به یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه تبدیل شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});