• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

باکو میزبان بیست و پنجمین مجمع بین المللی تجارت است

  • کد خبر : 38126
  • 25 آبان 1400 - 9:45
باکو میزبان بیست و پنجمین مجمع بین المللی تجارت است
یاز اکو- بیست و پنجمین مجمع بین المللی تجارت (IBF) روز دوشنبه در باکو آغاز به کار کرد.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از بنکر، این رویداد سه روزه با حضور مقامات دولتی از حدود ۳۰ کشور، نمایندگان سازمان های بین المللی، هیئت های دیپلماتیک، اتاق های بازرگانی و انجمن های تجاری و حدود ۵۰۰ سرمایه گذار و بازرگان خارجی برگزار می شود.

هدف مجمع بین المللی تجارت معرفی پتانسیل سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان به سرمایه گذاران خارجی است. در این مجمع پنل هایی در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در اقتصاد آذربایجان از جمله صنعت، کشاورزی و گردشگری، پتانسیل سرمایه گذاری در قره باغ، مشارکت عمومی و خصوصی برگزار خواهد شد که در نهایت نشست های دوجانبه بین بازرگانان با امضا تعدادی از اسناد همکاری منتج خواهد گردید.

در طول برگزاری این رویداد بین المللی، سرمایه گذاران و تجار حاضر در این نشست از بعضی موسسات تولیدی در باکو و شهرهای اطراف آشنا بازدید کرده، فرصت های همکاری و سرمایه گذاری با کارآفرینان محلی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

لازم به ذکر است که مجمع بین المللی تجارت در سال ۱۹۹۵ توسط انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل (MUSIAD) تأسیس شد و هر ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود.

هدف از برگزاری این مجمع توسعه روابط دوجانبه اقتصادی و تجاری بین کشورها، ایجاد الگوهای همکاری پایدار، تقویت همکاری های سرمایه گذاری و روابط تجاری و همچنین احیای مشارکت های تجاری و اقتصادی بین کشورها در دوره پسا کرونا است.

در ژوئیه سالجاری آژانس توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​زیر نظر وزارت اقتصاد آذربایجان، تفاهم نامه ای را با برگزار کننده برای برگزاری مجمع بین المللی تجارت در باکو امضا کرد. این رویداد با حمایت وزارت اقتصاد آذربایجان و وزارت بازرگانی ترکیه با شعار “آذربایجان: مروارید آسیا” در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=38126

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});