• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8

۶ ناحیه جدید صنعتی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 40333
  • 10 آذر 1400 - 17:00
۶ ناحیه جدید صنعتی در آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مطالعات و تخصیص زمین ۶ ناحیه صنعتی جدید در این استان آغاز شده و این نواحی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حسن حاتمی روز چهارشنبه، اظهار داشت: با اتمام مطالعات و تخصیص این اراضی ، حدود ۳۰۰هکتار زمین صنعتی به مجموع مساحت شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی افزوده خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر ۲۵ واحد از ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان در مساحت بیش از ۶۵۰ هکتاری فعال بوده و بنگاه های تولیدی در آنها مشغول تولید محصولات مختلف است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: با توجه به استقبال سرمایه گذاران از این استان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان با تمام توان در راستای فراهم نمودن زمین صنعتی و زیرساخت های لازم جهت ارائه به متقاضیان سرمایه گذاری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

حاتمی افزود: ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی آذربایجان غربی در اختیار شهرک های صنعتی بوده و بیش از ۲ هزار قرارداد واگذاری زمین صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان منعقد شده و حدود یکهزار و ۴۰۰ واحد تولیدی تاکنون به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲۳ هزار نفر در واحدهای فعال موجود در این شهرک ها و نواحی مشغول به کار هستند که این آمار نشان از جایگاه صنعت در آذربایجان غربی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});