• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

امارات اولین تمبر NFT را در خاورمیانه منتشر می کند

  • کد خبر : 40390
  • 11 آذر 1400 - 8:30
امارات اولین تمبر NFT را در خاورمیانه منتشر می کند
یاز اکو - امارات متحده عربی نگرشی مثبت نسبت به ارزهای دیجیتال دارد؛ از این رو به مناسبت روز ملی آن کشور اقدام به تهیه اولین NFT تمبر خود در خاورمیانه کرده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یازاکو، سازمان پست امارات، یا به اختصار EPG، این هفته اعلام کرد که به اولین سازمان پستی در خاورمیانه و شمال آفریقا تبدیل شده است که تمبرهای دیجیتالی کلکسیونی منتشر می کند. تمبرهای جدید در ۲ دسامبر برابر با یازدهم آذرماه همزمان با تعطیلات ملی رونمایی خواهند شد. این تمبرها متشکل از تمبرهای دوقلوی دیجیتالی هستند که مبتنی بر بلاک چین و به عنوان کلکسیون دیجیتالی همانند تمبرهای فیزیکی فروخته خواهند شد.
در مجموع چهار تمبر، هر کدام با طراحی متمایز و متشکل از یک موضوع ملی، منتشر خواهد شد. خریداران می توانند پس از اسکن کد QR چاپ شده بر روی کارت، طرح دیجیتال مرتبط با مهر فیزیکی را خریداری کنند. برای فعال کردن مجموعه دیجیتالی روی بلاک چین، کاربران باید یک کد QR پنهان شده در پشت کارت را اسکن کنند.
عبدالله محمد آلاشرام، مدیر عامل EPG به کوین تلگراف گفته که پذیرش NFT با دیدگاه شرکت مبنی بر دیجیتالی شدن بیشتر عملیات های پستی مطابقت دارد. در پی همه‌گیری COVID-19، EPG در حال بررسی این است که چگونه پیاده‌ سازی فناوری بلاک چین می‌تواند عملیات ها را ساده‌تر و روان تر و سایر مزیت‌های رقابتی را تعریف و ارائه کند .
از آلاشرام پرسیده شد که آیا تمبرهای NFT فقط یکبار ایجاد خواهند شد و یا بخشی از یک استراتژی گسترده تر در آینده است؟ وی گفت که EPG قصد دارد در آینده تمبرهای دیجیتالی بیشتری را راه اندازی کند و به کارگیری آخرین پیشرفت‌ها در فناوری دیجیتال در فعالیت‌های پستی ما نیز بستگی به نسلی دارد که با فناوری در ارتباط و همچنین خدمات قابل دسترسی دیجیتالی را ترجیح می‌دهند و ما برای پر کردن شکاف بین تمبرهای پستی سنتی و دنیای دیجیتال، در حال تلاش هستیم.
امارات متحده عربی نگرش مترقی و مثبتی نسبت به فناوری بلاک چین و دارایی های دیجیتال اتخاذ کرده است. در ماه سپتامبر، مقامات محلی چارچوب قانونی جدیدی را ایجاد کردند که از تجارت ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط در منطقه آزاد اقتصادی دبی پشتیبانی می‌کند و به طور بالقوه دری را برای پذیرش و نوآوری گسترده‌تر در امارت بازی می‌کند.
در اواخر اکتبر، اداره خدمات مالی دبی، همچنین به عنوان DFSA، مقررات مربوط به به اصطلاح توکن های سرمایه گذاری را روشن و شفاف کرده است. هدف از این چارچوب ارائه اطمینان حقوقی هم برای سرمایه گذاران و هم برای اپراتورهای بازار است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=40390

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});