• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز آماده دریافت زکات فطریه همشهریان

  • کد خبر : 60607
  • 11 اردیبهشت 1401 - 18:30
موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز آماده دریافت زکات فطریه همشهریان
یاز اکو - مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از آمادگی این موسسه برای دریافت زکات فطریه و کفاره روزه داران خبر داد.

به‌ گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ سیروس نائبی توتونچی با تقدیر از همه شهروندانی که طی سال های گذشته با پرداخت زکات فطره خود، این موسسه را در تداوم «تبریز، شهر بدون گدا » یاری نموده اند، افزود: امسال نیز صندوق های سیار موسسه در مسیرهای برگزاری نماز فطر در مصلی تبریز و میادین شهر، آماده دریافت زکات فطره مومنان می باشد.
وی گفت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند فطریه نقدی خود را به این صندوق ها واریز کنند. همچنین شماره کارت ۷۶۶۴-۴۴۰۳-۱۰۷۰-۵۸۹۲ برای دریافت زکات فطره و شماره کارت ۸۶۴۶-۰۰۰۱-۷۳۷۰-۶۰۶۳ برای دریافت کفاره روزه مومنان عزیز اختصاص داده شده است.
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی www.mostamandan.ir بصورت آنلاین نیز زکات فطره و کفاره روزه خود را پرداخت و سهمی در کمک به نیازمندان شهرمان داشته باشند.
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز گفت: ماهانه بیش از ۱۰هزار نفر از خدمات و حمایت های موسسه استفاده می کنند که از طریق کمک های مردمی و خیرین محترم تامین می شود. لذا از مردم نوع دوست و دین باور شهر مان برای مشارکت بیشتر در این کار خیر دعوت می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});