• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

افزایش همکاری بانک ملی وصنایع آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 41453
  • 19 آذر 1400 - 8:50
افزایش همکاری بانک ملی وصنایع آذربایجان شرقی
یاز اکو - بازدید سه روزه مدیران ارشد بانک ملی ایران ازصنایع موفق آذربایجان شرقی باهدف توسعه همکاری متقابل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران حسن مونسان، عضو هیات عامل ومعاون شعب بانک ملی در این بازدید که به همراه محمد نجف زاده مدیر امور منطقه یک کشور ، عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان برگزار شد گفت: این استان ظرفیت های خوبی در زمینه های اقتصادی و صنعتی دارد که با توجه به وجود بسته های حمایتی می تواند منجر به ارتقای تولید در این استان شود.
وی در ادامه سخنان خود به توافقات صورت گرفته در استان اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران حمایت از واحدهای صنعتی و تامین اعتبارات لازم از این واحد ها را در دستور کار خود داردو توافقات خوبی در زمینه تجهیز منابع توسط بانک ملی ایران صورت گرفته است.


در ادامه این بازدید محمد نجف زاده مدیر امور منطقه یک کشور با بیان اینکه این سفر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ،پشتیبانی و مانع زدایی انجام شده ، اظهار داشت: آذربایجان شرقی ظرفیت های خاصی دارد که امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته از این ظرفیت ها با تکیه بر بانکداری نوین بهره ببریم.
نجف زاده در بازدید از واحدهای صنعتی گفت: کارکنان این واحدهای صنعتی با نوآوری، خلاقیت ، تلاش و پشتکار به تولید و کارآفرینی مشغول هستند؛ امیدوارم که شاهد فصل نوینی از همکاری های بانکی با واحدهای صنعتی و پیشرفت استان باشیم.
عادل غلامی رئیس اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی بازدید از نه واحد صنعتی و اقتصادی موفق در استان و دیدار با صنعتگران مطرح استان را نقطه عطفی در تعاملات بانکی خواند و گفت: کارکنان بانک ملی ایران دراستان همه تلاش خود را خواهند کرد تا در زمینه تجهیز منابع را فراهم کنند.
عادل غلامی در پایان سخنان خود تسریع در ارائه انواع خدمات ، رفع موانع و چابک سازی هرچه بیشتر درارتباط با صنایع را به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های کاری این اداره امور شعب خواند.

مدیران واحدهای صنعتی و کارخانه ها نیز از حمایت های بانک ملی ایران و توجه مدیران این بانک به امور مشتریان قدردانی کردند.
گفتنی است در این سفر از واحدهای صنعتی از جمله تراکتور سازی ایران ، شرکت شونیز، کارخانه ایدم ، کارخانه پمپ ایران، پارا پلاستیک ، گروه صنعتی نامی ، لوله و نورد سپنتای مرند ، جلفا چوب صنعت ارس و کارخانه سیمکات بازدید شد.
دیدار با سرمایه گذاران خارجی درمنطقه آزاد ارس و افزایش تعاملات ارزی از دیگر برنامه های کاری این بازدید سه روزه بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});