• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

نامزد حوزه ارزهای دیجیتال و بانکداری در آمریکا کنار کشید

  • کد خبر : 41525
  • 19 آذر 1400 - 16:25
نامزد حوزه ارزهای دیجیتال و بانکداری در آمریکا کنار کشید
یاز اکو - سائوله اماروا که نامزد پیشنهادی بایدن در حوزه ارزهای دیجیتال و بانکداری در امریکا بود، از این سمت کنار کشید. 
به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو، رئیس جمهور امریکا نسبت به این خبر واکنش منفی نشان داده و گفت که سائوله مورد حملات زبانی و شخصی نامناسبی قرار گرفته که بیشتر از حد مجاز بوده است.
مخالفان وی مخصوصا جمهوری خواهان همچون سناتور جان کندی، وی را متهم به داشتن احساسات ضد رمز ارزها، یک گزینه ضعیف و همچنین دست پرورده روسیه می دانند.
سائوله اماروا در جریان جلسات در سنا برای بیان دیدگاه ها و نظرات خود، توسط نمایندگان هر دو حزب جمهوری خواه و دمکرات زیر فشار سوالات زیادی قرار گرفت.
اماروا در این جلسات در مورد دیدگاه های خود در مورد مقررات بانکداری خصوصی و ارزهای دیجیتال، به سوالات سناتورهای جمهوری خواه و برخی از سناتورهای دموکرات که در کمیته امور بانکی، مسکن و شهری می باشند، پاسخ داد.
سناتور جمهوری خواه سینتیا لومیس از وی در مورد موضع او در مورد ارزهای دیجیتال و استیبل کوین ها سؤال کرد. اوماروا ابراز نگرانی کرد که در نهایت شرکت‌های فناوری خصوصی که از زیرساختارهای استیبل کوین ها استفاده می کنند، منافع خصوصی خو  ،مبتنی بر سود را بالاتر از نیاز عمومی به بانک ها باز پس خواهند داد.
وقتی از او پرسیده شد که آیا او معتقد است که ارز فیات صادر شده توسط دولت، برتر از تجارت خصوصی است، اوماروا پاسخ داد:”من نگران این هستم که اجازه دادن به نوآوری های خصوصی سبب تضعیف بسیاری از سیاست های پولی عمومی دولت خواهد شد که ما به دنبال راهکارهای آن هستیم .”
اوماروا در دانشگاه دولتی مسکو روسیه تحصیل و بورسیه تحصیلی آکادمیک شخصی لنین را طبق گزارشات برای پایان نامه اش درباره کارل مارکس، دریافت کرده است. این پایان نامه در آوریل ۲۰۱۷ در رزومه اوماروا قرار گرفته است.
مایک کراپو، سناتور جمهوری‌خواه، از اوماروا خواست تا موضع خود را در رابطه با بانک‌هایی که دارای مجوز فدرال هستند و در رابطه با تغییرات آب و هوایی فعالیت می کنند بیان کند. وی بر این نظر است که سیستم بانکی این قدرت را باید داشته باشد که با ممانعت از دسترسی صنایع الاینده به وام‌های بانکی، آنها را از گردونه صنعت خارج کنند.
سائوله می‌گوید: تنها راهی که ما از شر این سرمایه‌گذاران کربن خلاص می کند این است که آنها را از منابع سرمایه و وام های دولتی محروم کنیم.
با توجه به عقب نشینی اوماروا، و انصراف وی از این سمت رئیس جمهور بایدن باید نامزد دیگری را برای پست وی معرفی کند.
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=41525

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});