• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

ضرب‌الاجل یک ماهه فرماندار اسکو برای راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی در آزادراه تبریز_سهند

  • کد خبر : 42300
  • 24 آذر 1400 - 13:00
ضرب‌الاجل یک ماهه فرماندار اسکو برای راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی در آزادراه تبریز_سهند
یازاکو؛ افخم ابراهیمی _ فرماندار اسکو در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان اسکو با اشاره به ضرورت اهتمام جدی تمامی دستگاه‌ها در اجرای مصوبات این شورا از تعلل شهرداری سهند در ایجاد ناوگان حمل و نقل عمومی در محور آزاد راه تبریز سهند و نارضایتی شدید مردم به دلیل نبود ناوگان در محور مذکور انتقاد کرد و افزود: ضرب الاجل یکماهه برای راه‌اندازی ناوگان حمل و نقل عمومی با تعداد حداقل ۲۰ دستگاه خودرو در محور آزاد راه تبریزسهند تعیین می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، بابک رضی‌منش خواستار اجرای دقیق مصوبات شورای ترافیک این شهرستان توسط دستگاه‌های ذیربط شد و گفت: در صورت بروز حوادث و سوانح ناشی از قصور دستگاهی و عدم اجرای مصوبات شورای مذکور، دستگاه‌های متولی و خاطی به مراجع اداری و قضایی معرفی خواهند شد.

وی از اجرای طرح ساماندهی وانت‌بارها و میوه‌فروشان در میادین و خیابان‌های اصلی شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی خبر داد و گفت: این طرح در راستای انجام وظایف ذاتی شهرداری با همکاری نیروی انتظامی شهرستان و پلیس راهور اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

فرماندار اسکو یکی از دلایل اصلی تصادفات رانندگی محور جزیره اسلامی را قیرزدگی این محور به‌ویژه در گردنه‌ها و سر پیچ‌ها عنوان کرد و افزود: این قیرزدگی مسیر در هنگام بارندگی موجب لیز خوردگی خودروها و منجر به سوانح فوتی و جرحی می‌شود که متاسفانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان علی رغم پیگیری‌های مکرر شورای ترافیک تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نداده است.

فرماندار شهرستان اسکو همچنین به مقایسه آماری سوانح رانندگی این شهرستان در مقایسه با نه ماهه سال ۹۹ اشاره کرد و تصریح کرد: در طی این مدت در سوانح رانندگی درون‌شهری با افزایش ۷۵ درصدی فوتی و در موارد جرحی با کاهش ۳ درصدی و در خسارتی نیز ۳۲ درصد با افزایش مواجه بودیم. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در سوانح برون‌شهری طی مدت مشابه با ۱۰ درصد کاهش فوتی و ۱۲ درصد کاهش جرحی و ۱۰ درصد افزایش خسارتی در سطح شهرستان اسکو روبرو بوده‌ایم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=42300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});