• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
6

چالش‌های مدیریت پسماند تبریز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان رفع می‌شود

  • کد خبر : 43977
  • 06 دی 1400 - 14:00
چالش‌های مدیریت پسماند تبریز با همکاری شرکت‌های دانش بنیان رفع می‌شود
یاز اکو - رییس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی گفت: چالش‌های مدیریت پسماند تبریز با همکاری پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عبدالرضا واعظی، روز دوشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، افزود: پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان آذربایجان شرقی، ظرفیت های علمی بالایی برای رفع مشکلات و چالش های مدیریت پسماند این شهر دارند و می توان از این ظرفیت ها برای رفع این چالش ها استفاده کرد.

وی اظهار داشت: ایجاد دفتر تحقیقات و فناوری در سازمان مدیریت پسماند موجب برقراری ارتباط تنگاتنگ بین این سازمان با پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان می شود تا راهکارهای لازم در زمینه مدیریت پسماند اتخاذ شود.

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی با اشاره به تدوین و امضاء تفاهم‌نامه عملیاتی و اجرایی در جلسات آینده بین پارک علم و فناوری و سازمان مدیریت پسماند و تشکیل کمیته علمی مشترک گفت: ایجاد و اجرای جشنواره «رویش» در حوزه مدیریت پسماند در آینده نزدیک در سطح کشوری با همکاری سازمان مدیریت پسماند و پارک علم و فناوری برگزار می شود.

واعظی، ادامه داد: در دوره مدیریت جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، زمینه برای مشارکت شرکت های دانش بنیان در نحوه مدیریت پسماند فراهم شده تا روش های علمی و پیشرفته جایگزین مدیریت سنتی پسماند شهری شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: هر چقدر بتوان در مدیریت پسماند از علم و فناوری و تفکر استفاده کرد، کمتر دچار آزمون و خطا خواهیم شد.

یونس فاتح، ابراز امیداوری کرد، با حمایت های علمی و اجرایی پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و استفاده از روش های علمی و پیشرفته در زمینه مدیریت پسماند تلاش می شود خدمات ارزنده ای به شهروندان ارایه شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=43977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});