• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

اولویت اول و آخر، جذب سرمایه است

  • کد خبر : 44091
  • 07 دی 1400 - 14:15
اولویت اول و آخر، جذب سرمایه است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه قانون برای جذب سرمایه است نه فرار سرمایه، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در ارتباط با سرمایه‌گذاران، جنبه‌های ایجابی و تسهیل‌کننده قوانین را مد نظر قرار دهند و تنها به جنبه سلبی قوانین توجه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، عابدین خرّم روز سه‌شنبه، ۷ دی‌ماه، در دیدار هیأت مدیره‌ی خانه‌ی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، اظهار کرد: برخی از صنایع مزیت‌دار استان، با چالش‌ها و موانعی مواجه هستند و تا زمانی که این موانع رفع نشود، سرمایه‌گذاری، صادرات و بهره‌وری در بخش صنعت نیز با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

وی ادامه داد: دولت در حال ایجاد وحدت رویه برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای توسعه و رونق تولید است و مدیریت استان نیز در این زمینه همراه اهالی صنعت خواهد بود.

خرّم با بیان اینکه اولویت اول و آخر ما جذب سرمایه است، افزود: از اهالی صنعت انتظار داریم هر عاملی را که موجب جذب سرمایه می‌شود، معرفی کنند و وظیفه‌ی ما به‌عنوان مسئولان اجرایی این است که موانع را در این زمینه رفع کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین افزود: نظرات اهالی صنعت و تولید، برای ما ملموس است و باید صنعت را به مرحله‌ای برسانیم که دغدغه‌ی صنعت‌گران برای ایجاد هاب صادراتی رفع شود.

وی تأکید کرد: باید برای رفع موانع و جذب سرمایه گفت‌وگوهای مستمری بین اهالی صنعت و مسئولان اجرایی شکل گیرد و این نشست‌ها مسأله‌محور و همراه با ارائه‌ی راه حل باشد.

خرّم در پایان افزود: بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی انجام می‌شود، هدفمند است و معتقد هستیم که مشکلات اساسی این واحدها باید سر صحنه و یه صورت میدانی حل شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});