• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

رشد ۳۰درصدی رمزارز کاردانو در ۱۰ روز گذشته / روند نزولی به پایان می‌ رسد؟

  • کد خبر : 44190
  • 08 دی 1400 - 9:30
رشد ۳۰درصدی رمزارز کاردانو در ۱۰ روز گذشته / روند نزولی به پایان می‌ رسد؟
یاز اکو - رمزارز کاردانو بعد از ماه ها حرکت در کانال نزولی، توانسته از این روند فرسایشی خارج شود و با رشد ۳۰ درصدی طرفداران خود را امیدوارکند. اما معامله گران لازم است به محدوده مقاومت ۱.۵ دلار توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصادآنلاین؛ بعد از توییت یک ماه پیش چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)خالق کاردانو، مبنی بر اینکه عاشق نقشه راه این رمزارز در سال ۲۰۲۲ است، تقاضا در کاردانو باعث شد روند نزولی خود را به سمت بالا بشکند و اکنون نزدیک محدوده مقاومت خود است.

در ادامه گزارش از طریق تکنیکال به این سوال پاسخ داده می‌شود که آیا روند نزولی کاردانو تمام شده و آیا این رمزارز می¬تواند به اهداف بالاتر دست پیدا کند یا خیر؟

1

نمودار بالا چارت قیمتی کاردانو به تتر در نمای روزانه است. همان‌طور که می بینید محدوه روانی یک دلار به خوبی با ناحیه مستطیل قرمزرنگ هم تراز شده است و کاردانو توانسته به خوبی در این نواحی حمایت شود. ناحیه بیضی شکل در نمودار روند ریزشی کاردانو در ماه های اخیر را نشان می دهد که طرفدارن این رمزارز را خسته کرده بود و برخلاف انتشار اخبار مثبت، همچنان روند نزولی ادامه داشت. اما در روزهای گذشته این روند شکسته شده و کاردانو با رشد ۳۰ درصدی خود در دو هفته گذشته این امید را به سرمایه¬گذاران داده که احتمالا روند نزولی به پایان رسیده است.

می توان اظهارکرد که روند نزولی قطعا تضعیف شده و کندل‌های پرقدرت روزهای اخیر، توانسته به خوبی کاردانو را از لحاظ تکنیکالی از روند نزولی خود خارج کند. اما در خصوص ادامه رشد کاردانو لازم است نکات بیشتری ارائه شود.

با دقت بیشتر به نمودار متوجه خواهید شد که روز گذشته هرچند کاردانو با کندل سبز رنگ به کار خود ادامه داده است ولی سایه بلند این کندل نشان از فشار فروش در این نواحی دارد. همچنین کندل در حال تشکیل امروز نیز فاز نزولی به خود گرفته و تا زمان تنظیم این گزارش توانسته ۵ درصد افت قیمتی داشته باشد. نکته قابل توجه هم تراز بودن این تحرکات با میانگین ۱۰۰ روز اخیر است که در حال حاضر با این ناحیه هم خوانی دارد. به عنوان نکته تکمیلی لازم است بدانید کاردانو قبلا نیز بارها در این ناحیه یعنی محدوده ۱.۵ دلار دچار عرضه و فشار فروش شده است. فلش‌های قرمز رنگ نزولی در نمودار بالا جهت تاکید بر روی اهمیت مقاومت این ناحیه بوده است.

نتیجه گیری:

بنابراین می توان گفت در میان مدت کاردانو توانسته از محدوده روند نزولی خود خارج شود ولی لزوما این اتفاق به معنی شروع روند صعودی نیست و تنها زمانی می توانیم انتظار رشد بیشتری از کاردانو را داشته باشیم که این رمزارز بتواند بالای ناحیه ۱.۵ دلار تثبیت شود و با یک کندل سبز پرقدرت این محدوده را به سمت بالا بشکند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});