• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد

انتشار فراخوان بیستمین جشنواره شعر غدیریه بناب

  • کد خبر : 45225
  • 15 دی 1400 - 17:20
انتشار فراخوان بیستمین جشنواره شعر غدیریه بناب
یاز اکو - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب از انتشار فراخوان بیستمین جشنواره شعر غدیریه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حبیب صدقی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بیستمین جشنواره سراسری شعر غدیر بناب در دو بخش فارسی و ترکی آذری برگزار می شود و هر شاعر می‌تواند سه اثر را در هر بخش فقط از طریق سامانه الکترونیک جشنواره به آدرسhttp://www.bonab.farhang.gov.ir  ارسال کند.

وی گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند پس از درج مشخصات کامل والصاق عکس در فرم،  اشعار الزاما بصورت تایپی با پسوند doc وفونت ۱۴ وبا خط blotus  در قسمت مربوطه ارسال کنند.

وی افزود: به اشعاری که در موضوعات مراثی و خارج از موضوعات اعلام شده باشد و اشعاری که در سال‌های گذشته ارسال شده باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد و همچنین در هر مرحله حتی اگر در روز اعلام نتایج جشنواره نیز تخلفی مشخص شود از جشنواره حذف خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب ادامه داد: دبیر خانه در انتشار آثار بصورت مکتوب یا فضای مجازی مجاز است و در صورت برگزاری مراسم اختتامیه حضور نفرات برگزیده الزامی است و در صورت عدم حضور، نفرات بعدی جایگزین خواهند شد.

صدقی با اشاره به تقویم برگزاری جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ دی ۱۴۰۰ بوده و زمان ارسال به داوران مرحله نهایی ۳۰ دی ۱۴۰۰ است و همچنین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی در شب ولادت امام علی(ع) خواهد بود.

وی افزود: در صورت استمرار وضعیت کرونا تا زمان اختتامیه نحوه اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص جوایز این جشنواره خاطرنشان کرد: به نفرات اول هر بخش لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال، نفرات دوم هر بخش لوح تقدیر و ۱۵ میلیون ریال، نفرات سوم هر بخش لوح تقدیر و ۱۰میلیون ریال، نفرات چهارم  هر بخش لوح تقدیر و ۸ میلیون ریال و به نفرات پنجم هر بخش لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا  خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=45225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});