• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3
فرشکاران تاکید کرد:

لزوم ارتقاء بهره‌وری، جذب سرمایه و محرومیت‌زدایی از آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 46531
  • 25 دی 1400 - 14:30
لزوم ارتقاء بهره‌وری، جذب سرمایه و محرومیت‌زدایی از آذربایجان‌شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: در جهت ارتقاء بهره وری، جذب سرمایه‌گذاری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی از استان، بسیار مصر هستیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران ظهر امروز در جمع مدیران و کارشناسان سازمان اظهار کرد: شرایط کشور و استان خاص بوده و ما هم نسبت به مسائل موجود با تشریک مساعی پیش خواهیم رفت.

وی افزود: دکتر بهبودی چندین دوره متناوب در استان زحمت کشیده و با درد استان آشناتر هستند؛ ما هم بقیه مسیر را با فرایندهای کارشناسی، مصداق‌های علمی و البته جهادی‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

فرشکاران تصریح کرد: انتظارات بسیار زیاد است و در شرایط سخت هم زیادی انتظارات شاید تلخی بیشتری داشته باشد، چرا که شرایط اقتصادی بر همه فشار می‌آورد و ما باید این شرایط را در دوره گذار راهبری و سپری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان ساخت: در تهران بارها شرایط سخت کاری را تجربه کرده‌ام؛ اما امیدم به همکاران استان بیشتر از تهران است؛ چرا که پتانسیل‌های آذربایجان‌شرقی بسیار بالا است.

در۱۴۰۱ باید بموقع در بحثهای مالی از ظرفیتهای دستگاههای ملی استفاده کنیم

وی یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ وظایف ما خطیرتر و سنگین‌تر است و باید به موقع بتوانیم در بحث‌های مالی از ظرفیت‌هایی مثل صندوق پیشرفت و عدالت و اعتبارات دستگاه‌های ملی استفاده کنیم.

فرشکاران یادآور شد: در سال ۱۴۰۱ یک سری از اعتبارات در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت و استان‌ها نسبت به برنامه‌ها و اهدافی که تعریف می‌کنند، می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند؛ استان آذربایجان‌شرقی هم شرایط خاصی دارد و باید به موقع بتواند اعتبارات مقتضی را جذب کند که قطعا با تلاش تک تک همکاران این اتفاق خواهد افتاد.

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: در جهت ارتقاء بهره‌وری، جذب سرمایه‌گذاری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی از استان، بسیار مصر هستیم.

داود بهبودی، رئیس سابق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم در این مراسم حضور یافت و اظهار داشت: دنیا دار گذار است و ما هم در مسیر شغلی خود باید تغییر و تحولات را بپذیریم.

وی افزود: اقتضای نظام اداری این است که هر از گاهی، نیرو، ایده و مدیریت جدید به سیستم تزریق شود؛ امیدواریم این تغییر و تحولات منشاء خیر و برکت برای استان باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});