• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

پروژه دوچرخه هوایی اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری رونمایی می‌شود

  • کد خبر : 46602
  • 26 دی 1400 - 10:15
پروژه دوچرخه هوایی اردبیل در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری رونمایی می‌شود
یاز اکو - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از رونمایی پروژه نخستین دوچرخه هوایی این استان در جریان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، نادر فلاحی در این زمینه گفت: این طرح تولید داخل کشور در غرفه اختصاصی استان اردبیل که از تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، رونمایی می‌شود.

وی افزود: این دوچرخه هوایی به منظور نصب و اجرا در سایت گردشگری پل معلق شیشه‌ای باغ شهر هیر، از توابع استان اردبیل با توانمندی بومی به دست مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: تلاش می‌شود در این نمایشگاه بین‌المللی گردشگری همانند سال‌های گذشته با معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها به صورتی ویژه و متفاوت، شاهد حضور از گردشگران و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان به صورت پررنگ باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین تلاش می‌شود با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب در سطح بین‌المللی و استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده در نمایشگاه بین‌المللی تهران، میزبان خوبی از گردشگران داخلی و خارجی در رویداد ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انجام شود.

فلاحی ادامه داد: اردبیل به عنوان استان پیست‌های اسکی، پل‌های معلق و چشمه‌های آب‌درمانی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آماده میزبانی از گردشگران در تمام طول سال به ویژه فصل زمستان است.

وی یادآور شد: اجرای پروژه گردشگری مجموعه پل معلق شیشه‌ای هیر به عنوان یکی از هیجان انگیزترین سایت‌های گردشگری ایران و قطب جدید گردشگری کشور در سال ۱۳۹۷ آغاز و سال ۱۳۹۸ افتتاح شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=46602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});