• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
فرشکاران مطرح کرد:

لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی/ فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار نهادینه شود

  • کد خبر : 47268
  • 30 دی 1400 - 12:30
لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی/ فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار نهادینه شود
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد و گفت: صدا و سیما در جهت نهادینه‌سازی فرهنگ احترام به سرمایه‎گذار تلاش کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، محمد فرشکاران در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که صدا و سیما را تابلوی عینی نظام و پل ارتباط واقعی حاکمیت با مردم دانستند، افزود: مردم شاکله اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و جلب رضایت ایشان بسیار مهم است.
وی افزود: به دست آوردن رضایت و اعتماد مردم که از یک طرف با سوء مدیریت‌ها و از طرف دیگر با فضاسازی‌های دشمنان قسم خورده نظام خدشه‎دار شده وظیفه و تکلیف همه ما است.
فرشکاران ابراز داشت: اگر نتوانیم با قاعده بازی زیرکانه‌ی بدخواهان به شیوه صحیح و علمی برخورد کنیم، نارضایتی‌ها و شکاف بین مردم و مسوولان روز به روز بیشتر می‌شود که بزرگترین آفت نظام و انقلاب نیز همین است.
این مسئول آذربایجان‌شرقی را استانی پرظرفیت و دارای پتانسیل‎های فراوان در تمام عرصه‌ها دانست و گفت: وجود رخوت و کندی در فعالیت‌های تولیدی، اقتصادی و سرمایه‎گذاری، معادله‌ای است که باید حل کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: لازم است به حوزه اقتصاد در صدا و سیمای استان بیشتر پرداخت شود و با تولید برنامه‌های انگیزشی فرهنگ احترام به سرمایه‌گذار و جلب سرمایه در بین آحاد مردم نهادینه شود.
وی تاکید کرد: می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت‎هایی که در صدا و سیما وجود دارد، به مردم ثابت کنیم در کنار آنها هستیم و برای آنها کار می‌کنیم تا بدینوسیله همراهی و مشارکت ایشان را جلب کرده و تحرکی به GDP استان دهیم و درآمد سرانه آذربایجان‎شرقی را بالا بریم.
فرشکاران در عین حال خاطرنشان ساخت: اگر حد اعتماد از بین رود بهترین عملکردها هم مورد نکوهش و سرزنش قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی بر لزوم ریشه‌یابی موانع سرمایه‌گذاری در استان تاکید و تصریح کرد: در مناطقی از استان نیاز به درآمدزایی و سرمایه‌گذاری بیشتری وجود دارد و لازم است رعایت توازن توزیع جمعیت، فضا و زمین و منابع در استان مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین تدوین استراتژی کوتاه‌مدت و حین عملیات، مشخص کردن استراتژیست‌ها و استفاده از توانمندی‌های آنها را ضروری برشمرد و گفت: در این شرایط سخت اقتصادی و تنگی معیشت مردم، استراتژی بلندمدت و برنامه‌های جامع چندساله نخواهد توانست دردی از جامعه دوا کند.

صدا و سیما را یار دوازدهم دستگاه‌های اجرایی استان
در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی، این نهاد را یار دوازدهم دستگاه‌های اجرایی استان خواند و گفت: اگر در کنار هم قرار بگیریم، می‌توانیم در جهت حل مسائل مردم و ایجاد رضایتمندی نسبت به نظام و حاکمیت کارهای بزرگی انجام دهیم.
مرتضی صفری تصریح کرد: صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی تلاش دارد فارغ از جر و بحث‎های جناحی و گروهی و با نگاه کارشناسی و فراگیر به رسالت‌های اصلی خود عمل کند.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موتور محرکه توسعه استان به شمار می‌رود و معتقدیم با آغاز به کار مدیریت جدید و بواسطه بدنه کارشناسی متخصصی که دارد، روند رو به رشد توسعه استان را شتاب خواهد بخشید.
این مسوول تامین اعتبار واحد سیار فول اچ . دی صدا و سیمای مرکز استان را توسط سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی، اقدامی ارزشمند خواند و توضیح داد: بومی سازی این محصول توسط یک شرکت تبریزی باعث بی‌نیازی کشور از واردات بهترین و حیاتی‌ترین تجهیزات فنی شد.
در این دیدار مقرر شد همکاری و تعامل متقابل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در جهت اهداف توسعه‌ای استان تداوم یافته و نسبت به گذشته پررنگ‌تر شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});