• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

پرداخت خسارت کشاورزان اهری، شرط انصراف از طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی است

  • کد خبر : 47422
  • 02 بهمن 1400 - 10:30
پرداخت خسارت کشاورزان اهری، شرط انصراف از طرح سوال از وزیر جهاد کشاورزی است
یاز اکو - نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشخص نیست خسارت تگرگ به کشاورزان اهری پرداخت شده است یا خیر، گفت: اگر پرداخت خسارت کشاورزان اهری تأیید شود، بنده سؤالم را از وزیر جهاد کشاورزی پس می‌گیرم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نمانیده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، احمد محرم‌زاده در دیدار با دانشجویان و دانشگاهیان شهرستان اهر در خصوص طرح سوال خود از وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: پس از طرح سؤال از وزیر در رابطه با عدم پرداخت خسارت تگرگ به کشاورزان اهری، معاون وزیر جهاد کشاورزی تماس گرفت و گفت که شما سؤال‌تان را پس بگیرید، ما هم خسارت کشاورزان اهری را از بابت تگرگ‌زدگی پرداخت می‌کنیم و بعدا نیز گفت که این مبلغ را به استان پرداخت کردیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در ایام شیوع ویروس کرونا تا ۱۶۰ نفر بستری داشتیم که حدود ۳۰ درصد این میزان متعلق به شهرستان‌های هم‌جوار بود که ارائه‌ی خدمات درمانی به شهرستان‌های هم‌جوار، هزینه‌ی درمانی شهرستان اهر را افزایش داده است.

محرم زاده افزود: مراکز علمی در اهر به‌عنوان مرکز ارسباران (قره‌داغ])، به شهرستان‌های هم‌جوار هم خدمات ارایه می‌دهند، بنا براین تقویت این مراکز خدمت به کل منطقه است.

وی گفت: پذیرش دانشجویان شهرستان‌های منطقه در این دانشگاه از بار هزینه‌های سفر و اقامت آن‌ها در سایر شهرها می‌کاهد و راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان اهر لازم بود اما کافی نیست و باید اهداف بعدی و تکمیلی آن هم ایجاد شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در خصوص راه‌اندازی دانشگاه پیراپزشکی و دانشکده‌ی پژوهش معادن در اهر نیز گفت: براساس توافق با آقای جوان‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، دانشگاه پیراپزشکی و دانشکده‌ی پژوهشی معادن استان در واحد اهر راه‌اندازی می‌شود و تفاهم‌نامه‌ای نیز برای پذیرش دانشجویان خارجی منعقد کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: دولت و مجلس به دنبال رفع زمینه‌های تبعیض هستند چراکه موضوع تبعیض بسیار آزار دهنده است و با وجود تفاوت‌ها، تبعیض نباید وجود داشته باشد.

محرم زاده در پایان گفت: مجلس به فکر تمامی اقشار جامعه است و در همکاری با دولت در خدمت به همه‌ی افراد جامعه و رفع کمبودها و کاستی‌ها کوشاست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47422

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});