• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
فرماندار اسکو خبر داد:

بیمارستان ۳۲۵ تخت خوابی تامین اجتماعی درسهند احداث خواهد شد

  • کد خبر : 47457
  • 02 بهمن 1400 - 12:45
بیمارستان ۳۲۵ تخت خوابی تامین اجتماعی درسهند احداث خواهد شد
یاز اکو - حسین فیروزی فرماندار جدید اسکو در نخستین نشست فعالان رسانه‌ای این شهرستان گفت: با توجه به اولویت های درمانی در سهند با پیشنهاد و پیگیری برخی نمایندگان قرار است بیمارستان ۳۲۵ تخت خوابی تامین اجتماعی که پیش از این قرار بود در تبریز احداث شود به سهند منتقل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، وی حجم سرمایه گذاری برای این بیمارستان را به قیمت روز بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

فرماندار اسکو در این نشست صمیمانه ،اصحاب رسانه را چشم و گوش جامعه دانست و تاکید کرد: شفافیت و صداقت سرمایه و داشته ماست و درنیل به این هدف همراه با اصحاب رسانه خواهیم بود.

وی ساماندهی و نظامندی  رسانه ها یک ضرورت دانست و افزود: دولت سیزدهم دولتی عدالت محور است و لازمه تحقق عدالت ،اجرای قانون و  قانونمندی است.

حسین فیروزی گفت: مطالبات باید توام با شناخت   اگاهی از توان و محدودیت ها باشد چراکه همه واقف به مشکلات اقتصادی کشور هستیم.

وی تصریح کرد: باید در نظر داشت که توسعه صرفا مبتنی بر پروژه های عمرانی نیست بلکه ابعاد فرهنگی و معنوی نیز باید در شهر توسعه یابد.

شهرستان اسکو را شهری توانمند با پتانسیل های بالا در زمینه کشاورزی صنعت گردشگری و خدمات دانست و تاکید کرد:بی شک توسعه و رونق گردشگری محور سهند،اسکو وکندوان نقش موثری در اشتغال زایی خواهد داشت.

وی بابیان اینکه درطراحی تمام شهرهای جدید کشور ناحیه صنعتی مختص ان شهر برای اشتغال ساکنین در نظر گرفته شده است گفت: آخولا قرار بود چنین کارکردی داشته باشد اما موفقیتی نداشت براین همین اساس بناست تا منطقه تفریحی و گردشگری هشت بهشت بتواند با ایجاد زمینه اشتغال کمکی به بحث اشتعال و معیشت ساکنین سهند بکند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های برای حمایت وتوسعه صنایع پاک همانند صنایع دستی در سهند مد نظراست.

حسین فیروزی در ادامه گفت: به مشکلات شهر سهند واقفیم و جلسات متعددی برای بررسی نحوه حل مشکلات حمل و نقل عمومی، رفع نواقصات اتوبان داشته ایم.

وی گفت: برای کاهش بار خطرات و ترافیک ناشی از سرعت در مسیر ۴ کیلومتری میدان باکری تا میدان معلم سیستم های کنترل و دوربین ثبت تخلفات نصب خواهد شد و براین اساس توسعه شبکه فبیر نوری براساس اگهی مناقصه در دستور کارقرار گرفته است.

فرماندار اسکو افزود:  برای بحث انتن دهی تلفن همراه در ازاد راه نیز رایزنی های با شرکت مخابرات انجام گرفته   و امیدواریم تا یکی ،دوماه اینده بحث تامین اعتبار آن نیز حل شود.

وی در خصوص مشکل کمبودآب شرب گفت: رشد فزاینده جمعیت سهند مربوط به انتقال جمعیت است و براین اساس خط انتقال اب به سهند باید به شکل جدی پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});