• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

احداث پروژه‌های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب از طریق تصفیه‌خانه‌ها

  • کد خبر : 47641
  • 03 بهمن 1400 - 16:00
احداث پروژه‌های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب از طریق تصفیه‌خانه‌ها
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: احداث پروژه‌های بزرگ در زنجان منوط به تامین آب آن‌ها از طریق تصفیه‌خانه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ناصر فغفوری صبح امروز (۳ بهمن‌ماه) در جمع مسئولان ابهر با بیان اینکه سیاست اتخاذ شده برای تامین آب برای پروژه‌های بزرگ در استان این است که احداث این قبیل پروژه‌ها منوط به تامین آب آن‌ها از طریق تصفیه‌خانه‌های شهرها خواهد بود، اظهار کرد: در همین راستا شهرستان‌های زنجان، خدابنده، ابهر و خرم‌دره جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه برای تصفیه‌خانه شهر زنجان نیز تامین آب واحدهای فولادی مستقر و محدودیت و ممنوعیت استفاده از چاه‌های آب سیاستی است که دنبال می‌شود، ادامه داد: این موضوع در دستور کار شرکت آبفا نیز قرار دارد.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه در شهر صائین‌قلعه یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولیدی نخ و ریسندگی واقع شده است، افزود: این واحد فقط در فاز نخست خود که فاز عملیاتی آن نیز محسوب می‌شود بیش از ۵۰۰۰ نفر اشتغال‌زایی داشت که در فاز نهایی این تعداد به ۱۰ هزار نفر خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به حل مشکل تراکم واحدهای تولیدی کفش در هیدج، متذکر شد: یکی از توصیه‌های اصلی به تولیدکنندگان کفش در هیدج اهتمام به فروش اینترنتی تولیدات خود است که این موضوع کمتر از سوی تولیدکنندگان مورد توجه قرار می‌گیرد.

فغفوری همچنین از احداث واحد کارخانه‌ای شمش در تیرماه امسال در فولادکاران افق ابهر با حجم سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه برای ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47641

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});