• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

صنعت فولاد، افتخار آذربایجان شرقی است

  • کد خبر : 47786
  • 04 بهمن 1400 - 17:00
صنعت فولاد، افتخار آذربایجان شرقی است
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی صنعت فولاد را یکی ازافتخارات مهم استان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در دیدار با با انجمن فولاد استان، سرمایه گذاری در زیر ساخت‌های صنعت برق به منظور افزایش ظرفیت و تامین انرژی صنایع استان را امری ضروری دانست و اظهار کرد: صنایع فولادی استان در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته و باید با اقدامات حمایتی و به همت بخش خصوصی در جهت تحرک بخشی و ارتقاء هر چه بیشتر این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تکمیل زنجیره‌ی تامین و ارزش در صنعت فولاد از مهمترین برنامه‌های صمت استان خواهد بود، ادامه داد: تمهیدات لازم در راستای آماده سازی بسترها فراهم شده و با فعال شدن معادن کوچک و استفاده از ظرفیت معادن استان‌های همجوار هم می توانیم بخشی از مواد اولیه مورد نیاز واحدهای فولادی را تامین کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر رفع موانع و چالش‌های پیش روی حوزه فولاد به‌عنوان صنعت مادر به‌ویژه در تامین و تثبیت برق و گاز تاکید کرد و گفت: در تعامل جدی با مقامات ملی و استانی مساله تامین برق مورد نیاز این صنعت پیگیری خواهد شد.

وی بر احصاء دقیق مسائل حوزه فولاد به منظور بررسی در نشست‌های مشترک آتی با مدیران وزارت صمت و مسئولین استانی و همچنین ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده در جهت توسعه‌ی هرچه بیشتر صنایع فولادی استان تاکید کرد.

گفتنی است؛ مسائل گمرکی و صادراتی، مواد اولیه، انرژی ( برق و گاز )، بورس کالا، سامانه بهین یاب از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این دیدار مدیران و اعضای انجمن فولاد استان ضمن تبریک انتصاب پرنیان به عنوان رئیس سازمان صمت استان، برای او در این مسئولیت آرزوی توفیق کرده و به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون رفع موانع تولید در صنایع فولاد پرداختند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});