• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

دعوت از هنرمندان تئاتر کشور به هفتمین جشنواره ارس

  • کد خبر : 48157
  • 06 بهمن 1400 - 17:20
دعوت از هنرمندان تئاتر کشور به هفتمین جشنواره ارس
یاز اکو - دبیر هنری هفتمین جشنواره سراسری نمایش‌های خیابانی، محیطی و فضای باز ارس، تمامی گروه‌های نمایشی کشور را برای شرکت در هفتمین جشنواره سراسری ارس فرا خواند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ یعقوب صدیق جمالی ضمن دعوت از گروه های نمایشی سراسر کشور برای شرکت در هفتمین جشنواره سراسری ارس گفت: امیدوارم بعد از وقفه های بوجود آمده برای فستیوال های هنری، هنرمندان استان و کشور استقبال خوبی از هفتمین جشنواره سراسری نمایش های خیابانی، محیطی و فضای باز ارس داشته باشند.

وی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره دو سال قبل منتشر شده و آثار برای داوری ارسال شده بود، یادآور شد: متاسفانه بدلیل پاندمی کرونا و محدودیت هایی که برای پیشگیری از گسترش ویروس در سراسر جهان و کشورمان وضع شد برگزاری هفتمین دوره این جشنواره ممکن نبود.

صدیق جمالی افزود: خوشبختانه شرایط برگزاری این فستیوال که همواره با استقبال خوب هنرمندان کشور همراه بوده است مهیا شده و فراخوان جدید نیز در سایت رسمی سازمان منطقه آزاد ارس منتشر شده است.

دبیر هنری هفتمین جشنواره سراسری نمایش های خیابانی، محیطی و فضای باز ارس با تاکید بر لزوم حفظ و ارتقاء سطح کیفی آثار هنری ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اظهار داشت: ضمن احترام به گروه های هنری که دو سال قبل بعنوان آثار منتخب معرفی شدند، ارسال مجدد با تاکید بر فراخوان جدید و بروزرسانی آثار برای ارزیابی توسط هیات انتخاب ضروری است.

او گفت: آخرین مهلت دریافت فیلم نمایش ها در قالب لوح های فشرده ۱۰ اسفندماه، ارزیابی آثار ۱۰ تا ۱۵ اسفند ماه، اعلام نتایج نمایش های منتخب ۱۵ اسفند ماه و افتتاحیه جشنواره نیز ۷ فروردین سال ۱۴۰۱ همزمان با روز جهانی تئاتر خواهد بود.

صدیق جمالی در پایان گفت: هنرمندان برای دریافت فرم ثبت نام و اطلاع از اخبار جشنواره می توانند به وب سایت سازمان منطقه آزاد ارس به آدرس www.arasfz.ir و همچنین صفحه رسمی این سازمان در اینستاگرام به آدرس araspress@ مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});